Gorzów Przystań
Dziś jest: 22 Września 2020        Imieniny: Tomasz, Maurycy
template_cień


mt_ignore:
mt_ignore:
Strona główna Strona główna Targi gorzowskie Archiwum targowe KALENDARZ IMPREZ TARGOWYCH NA ROK 2011
KALENDARZ IMPREZ TARGOWYCH NA ROK 2011 PDF Drukuj Email

mt_ignore:

 

06 – 08 maja 2011 r. Targi Krzewów, Kwiatów i Nasadzeń WIOSNA 2011 r.,
27 maja 2011 r. Salon Reklamy Zewnętrznej,
17 – 18 czerwca 2011 r. Targi Zdrowia i Urody Wellness 2011,
02 – 04 września 2011 r. Lubuskie Kulinaria Regionalne,
02 – 04 września 2011 r. III Gorzowski Festiwal Piwny,


Targi Krzewów, Kwiatów i Nasadzeń WIOSNA 2011 r.


 

Salon Reklamy Zewnętrznej 27 maja 2011 r.

Szanowni Państwo,

mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w pierwszej edycji Salonu Reklamy Zewnętrznej, który odbędzie się w dniu 27 maja 2011 r. Będzie to jednodniowa impreza organizowana przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Celem przedsięwzięcia jest wyjście naprzeciw społecznym oczekiwaniom w zakresie dostępnych form właściwego eksponowania i wykorzystywania reklamy w przestrzeni miejskiej.
Miasto Gorzów dbając o dobre interesy przedsiębiorców i właściwą prezentacje ich marek, chce wskazywać na nowe rozwiązania technologiczne i wysokie standardy usług reklamowych. Pragniemy również podjąć dialog o miejscu reklamy w przestrzeni miasta, estetyce jaką operujei prowadzeniu przez firmy reklamy zewnętrznej działalności odpowiedzialnej społecznie.
Oferta skierowana jest do firm związanych z branżą reklamową Outdoor oraz projektantów i producentów nośników informacji wizualnej dla przestrzeni publicznych. Podczas salonu chcielibyśmy prezentować rozwiązania o wszechstronnej tematyce, m.in: komunikacja wizualna outdoor, ambient, Digital Signage, reklama świetlna, balony, banery, szyldy, flagi, maszty, kasetony, konstrukcje reklamowe, reklama na elementach użytkowych – meblach miejskich, usługi reklamowe, materiały i urządzenia do produkcji reklamy, wydawnictwa specjalistyczne.Salon Reklamy Zewnętrznej jest wspaniałą okazją pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych, miejscem integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu.
Wydarzeniem towarzyszącym Salonowi będzie konferencja dotycząca wpływu reklamy zewnętrznej na wizerunek miasta, z udziałem profesjonalistów związanych z tą dziedziną. O kolejnych prelekcjach będziemy informować na bieżąco za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gorzow.pl. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i już dziś zachęcamy do przygotowywania propozycji własnych wydarzeń merytorycznych w ramach panelu edukacyjnego. To interesujące forum wymiany doświadczeń związanych z realizacją projektów w kontekście przestrzeni publicznych oraz sposobność rozpowszechniania dobrych praktyk. Dla zwiedzających i uczestników konferencji stanowi jedyną w swoim rodzaju szansę uzyskania kompleksowych informacji na ten temat w jednym miejscu. Wszyscy uczestnicy salonu mogą z naszej strony liczyć na wsparcie organizacyjne swoich ekspozycji, a także otwartość na pomysły realizacji niestandardowych.
Miasto zapewnia bezpłatną powierzchnię wystawienniczą bez zabudowy. Wystawcy dodatkowo będą mieli możliwość
zamieszczenia bezpłatnego wpisu i loga swojej firmy w katalogu wystawców. Zainteresowanych zamówieniem profesjonalnej zabudowy i elementów wyposażenia dodatkowego prosimy o kontakt z Wydziałem Rozwoju i Promocji Miasta, z panią Anną Bonus - Mackiewicz, tel. 0 95 7 355 789, e – mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . W załączeniu przesyłam formularz zgłoszenia udziału w Salonie.
Liczymy na Państwa udział.
Serdecznie zapraszam
Tadeusz Jędrzejczak

Miejsce: Hala Targowa nr 3
ul. Przemysłowa 14-15
66-400 Gorzów Wlkp.


KONFERENCJA SALONU REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ
PLAN KONFERENCJI

W ramach panelu edukacyjnego Salonu Reklamy Zewnętrznej zapraszamy Państwa do wysłuchania prelekcji specjalistów podejmujących temat reklam pod kątem prawa, projektowania, wizerunku miast i architektury. Będzie to skondensowana dawka elementarnej wiedzy dla każdego przedsiębiorcy oraz wszystkich zainteresowanych kondycją reklamy w naszym mieście.

11.00 - 11.10 - Otwarcie konferencji
11.10 - 12.30 - Stowarzyszenie MiastoMojeAwNim - Elżbieta Dymna i Marcin Rutkiewicz - "Perspektywy i możliwości regulacji problemu reklamy zewnętrznej w świetle projektowanych przez Ministerstwo Infrastruktury zmian prawnych"
12.30 - 13.30 - Roberto R. Romański - "Problemy stosowania prawa reklamy zewnętrznej"
13.30 - 14.15 - Wojciech Walasiak - "Oczy mnie bolą - informacja i reklama w mieście"
14.15 - 15.15 - PRZERWA
15.15 - 16.00 - Sylwia Dudek-Mańkowska - "Reklama w przestrzeni miasta a kreowanie jego pozytywnego wizerunku"
16.00 - 16.15 - Wyniki Plebiscytu SZYLD i SZY(L)DERA ROKU i losowanie nagród wśród głosujących
16.15 - 17.30 - Rafał Szmitrowski - "Nieszablonowa reklama w epoce szumu informacyjnego" czyli "Kreatywność, głupcze!
17.30 - 17.50 - Dariusz Górny - "Czy Gorzów jest przereklamowany?"
17.50 - 18.00 - Zamknięcie konferencji

mt_ignore: Mankowska Sylwia Dudek-Mańkowska - adiunkt na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizuje się w wizerunku miejsca, uczestnik wielu programów badawczych, autorka i współautorka licznych publikacji z zakresu marketingu terytorialnego (w tym książki na temat wizerunku Warszawy) oraz ekspertyz, laureatka konkursu „Samorządu Terytorialnego" na najlepsze prace doktorskie, magisterskie i licencjackie.

Temat wystąpienia: „Reklama w przestrzeni miasta a kreowanie jego pozytywnego wizerunku"
mt_ignore: Dymnamt_ignore: Rutkiewicz

Elżbieta Dymna i Marcin Rutkiewicz
Twórcy stowarzyszenia MiastoMojeAwNim.pL, którego statutowym celem jest doprowadzenie do uchwalenia ustawy regulującej w sposób kompleksowy zasady umieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Autorzy albumu zdjęć „Polski Outdoor", ukazującego skalę degradacji krajobrazu Polski przez zalew reklam, zawierającego także analizę przyczyn prawnych tego zjawiska i konkretną propozycję koniecznych zmian legislacyjnych.
Elżbieta Dymna i Marcin Rutkiewicz są również fundatorami Fundacji Sztuki Zewnętrznej, promującej i dokumentującej obecność sztuki w przestrzeni publicznej, a także autorami albumu zdjęć „Polski Street Art", pierwszego wydawnictwa podsumowującego kilkadziesiąt lat historii tego gatunku w naszym kraju i prezentującego jego najważniejszych twórców. Więcej o tej publikacji na
www.polskistreetart.blogspot.com

Temat wystąpienia: „Perspektywy i możliwości regulacji problemu reklamy zewnętrznej w świetle projektowanych przez Ministerstwo Infrastruktury zmian prawnych"

mt_ignore: Gorny

Dariusz Górny – Architekt i fotograf. Wieloletni prezes i działacz Gorzowskiego Oddziału Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP oraz Lubuskiej Okręgowej Izby Architektów. Czynny architekt, mający na koncie wiele realizacji na terenie naszego regionu. Na gruncie fotografii specjalizuje się w fotografowaniu architektury i przestrzeni miejskiej.

Temat wystąpienia: „Czy Gorzów jest przereklamowany?"

mt_ignore: Romanski

"Roberto Ramirez Romański - prawnik, m.in. prezes Polskiego Towarzystwa Prawa i Gospodarki Rynkowej w Warszawie, pracownik naukowo-dydaktyczny w Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji w Warszawie, doktorant na sem. prof UAM Marka Szewczyka, specjalizuje się w prawie budowlanych procesów inwestycyjnych, autor opracowań na temat reklamy zewnętrznej.

Temat wystąpienia: „Problemy stosowania prawa reklamy zewnętrznej"

mt_ignore: Szmitrowski

Rafał Szmitrowski – „Pokolenie lat 70-80' – kapitaliści narodzeni z socjalizmu. Czas przełomu na którym wyrosła w Polsce branża reklamowa. A ja wraz z nią. Z początku bierny uczestnik zafascynowany pierwszymi telewizyjnymi „Baltonami" czy cudem z masy czekoladowej „Koukou Roukou".

Obecnie od ponad 5ciu już lat aktywnie funkcjonuję w tym świecie tak zawodowo (manager w domu mediowym Vizeum) jak i prywatnie (wsparcie dla małych, lokalnych, często społecznych inicjatyw komunikacyjnych, również poprzez blog reklamowy www.OciecPrac.pl).
Można mnie ubrać w słowa – można również w liczby:
Miliony wyemitowanych reklam.
Tysiące kreatywnych pomysłów.
Setki zrealizowanych kampanii.
Dziesiątki marek.
Jedna osoba."
Temat wystąpienia: „Nieszablonowa reklama w epoce szumu informacyjnego czyli „Kreatywność, głupcze!"

mt_ignore: Walasiak

Wojciech Walasiak - grafik, projektant. Absolwent ASP w Poznaniu i Ecole des Beaux-Arts w Saint-Etienne. Zawodowo zajmuje się projektowaniem wizerunku, informacji i nośników informacyjnych. Prowadzi własne studio graficzne. Lubi ładne miasta.

Temat wystąpienia: „Oczy mnie bolą - informacja i reklama w mieście"



Szyldem Roku został szyld nr 03 - PUB RYCERSKI, przy ul. Wodnej 9 w Gorzowie.
Blisko zwycięstwa był też szyld nr 6 - MINI SHOP przy ul. Sikorskiego 109,
oraz szyld nr 1 - RED COFFEE, ul. Wełniany Rynek 10.
 szyld-03  szyld-06  szyld-01
W kategorii SZY(L)DERA ROKU - na pierwszym miejscu uplasował się szyld nr 10 - ATU DRUK, z siedzibą przy ul. Warszawskiej 36, przed szyldem nr 4 - Bezpośredni Importer Odzieży Niepowtarzalnej, ul. Chrobrego 22,
oraz szyldem nr 9 - Perfect Salon Fryzjerski, ul. Dworcowa 11.
 szyldera-10  szyldera-04  szyldera-09
LISTA LAUREATÓW NAGRÓD za udział w głosowaniu: 
1. Jerzy P. Duda 2. Iwona Puniewska 3. Dorota Polkowska 4. Michał Przewoźny 5. Renata Cicha 6. Radosław Młynarczyk 7. Adrianna Wierzchowiecka 8. Kazimiera Muszkieta 9. Sabina Salamon 10. Krystyna Ziajkiewicz 11. Monika Łupińska 12. Sławomir Dudziak 13. Aleksandra Twarowska 14. Daniel Ososiński 15. Kamila Cichy 16. Halina Wojnarska 17. Katarzyna Stachura 18. Dorota Worobiej 19. Wojciech Trepczyński 20. Małgorzata Freza 21. Mirosława Nuckowska 22. Małgorzata Kurłowicz 23. Leszek Bogusz 24. Marcin Sobczak 25. Anna Marciniak 26. Kinga Hlebik 27. Krzysztof Ziajkiewicz



Katalog targowy:


Lubuskie Kulinaria Regionalne, 2 – 4 września 2011 r.

 

 

Program Lubuskich Kulinariów Regionalnych i III Gorzowskiego Festiwalu Piwnego

2 - 4 września 2011

2 września - piątek

10:00 rozpoczęcie targów
12:00 oficjalne otwarcie targów przez Prezydenta Miasta Tadeusza Jędrzejczaka
16:00 rozpoczęcie Gorzowskiego Festiwalu Piwnego - muzyka na żywo, zagra zespół Dropsy
17:00 zakończenie pierwszego dnia targów
22:00 zakończenia pierwszego dnia festiwalu

3 września - sobota

10:00 rozpoczęcie drugiego dnia targów
12:00 rozpoczęcie drugiego dnia festiwalu - muzyka na żywo, zagra zespół Vabank
12:30 rozstrzygnięcie akcji „Lato w Formie. Oddaj nam swoje wakacje my oddamy Ci Życie.", wręczenie nagród
14:00 uroczyste otwarcie festiwalu, odszpuntowanie beczki - premiera nowego smaku piwa spod szyldu Browaru Witnica - Prezydent T. Jędrzejczak i Prezes Browaru Z. Czyrka
17:00 zakończenie drugiego dnia targów
20:00 koncert Formacji Nieżywych Schabuff
22:00 zakończenie drugiego dnia festiwalu

4 września - niedziela

10:00 rozpoczęcie trzeciego dnia targów
12:00 rozpoczęcie trzeciego dnia festiwalu (chilloutowa niedziela z DJ'em)
16:00 ogłoszenie wyników konkursu dla wystawców na „Najciekawsze stoisko targowe" i wręczenie nagród
17:00 zakończenie targów
20:00 zakończenie festiwalu

Degustacje:


Piątek

10:00 - 16:00 Zespół Szkół Gastronomicznych Ciasteczka z Renetą Landsberską

Sobota i niedziela

10:00 - 16:00 Zespół Szkół Gastronomicznych potrawy regionalne z kuchni wschodniej, kresowej i wielkopolskiej przygotowane wg przepisów dostarczonych przez gorzowian


Katalog targowy:





Fotorelacja:

  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski
  • Autor: Bartłomiej Nowosielski


 
AddThis Social Bookmark Button

Komunikaty

Komunikat Słowianki o zamknięciu basenów
poniedziałek, 14 grudnia 2015
Porozmawiaj z notariuszem o…...
wtorek, 17 listopada 2015
Unieważnienie konkursu
piątek, 28 sierpnia 2015
Komisje Rady Miasta
czwartek, 16 lipca 2015
PWiK informuje
czwartek, 02 kwietnia 2015
Więcej komunikatów...

Zwyczajni nadzwyczajni

O sztuce patrzenia z Krzysztofem Grygielem
Dziś zdjęcia robimy wszyscy, w ilościach niemal hurtowych. Nie czując się ograniczeni długością kliszy, fotografujemy seriami...
O feminizmie po cygańsku z Ewą Dębicką
Ewa Dębicka od ponad 30 lat związana jest z muzykiem, kompozytorem, pisarzem i poetą Edwardem Dębickim. Razem od niemal...
Więcej artykułów…

Czy wiesz...

kto odnalazł w Gorzowie Przystań?

Gdy 28 stycznia 2010 roku została zaprezentowana Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów. Przystań, nie...

czyja wizyta wypełniła gorzowski amfiteatr po brzegi w lipcu 1991 roku?

Do Gorzowa zawitał wówczas Anatolij Kaszpirowski, rosyjski psychiatra i psychoterapeuta, który zrobił międzynarodową karierę...

Więcej artykułów…

Uwaga, www.gorzow.pl/przystan korzysta z plików cookie, aby dowiedzieć się więcej na ich temat oraz poznać sposoby zarządzania nimi wejdź na stronę Opcje prywatności.

Akceptuję wszystkie pliki cookie z www.gorzow.pl