Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów Drukuj
niedziela, 18 września 2011 13:35
Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image /home/umgorzow/domains/umgorzow.provector.pl/public_html/archiwumtories/miasto.tablica.gw.jpg
There was a problem loading image /home/umgorzow/domains/umgorzow.provector.pl/public_html/archiwumtories/miasto.tablica.gw.jpg

tablica wjazdowa do miasta
tablica wjazdowa do miasta
Skąd pochodzę, co robię, co czyni mnie wyjątkowym, dla kogo jestem, jakim jestem człowiekiem, o co walczę i jakie mam wartości? Brzmi to być może jak zestaw pytań zadawanych na kozetce u psychologa, ale też dzięki temu że zadaliśmy je sobie  budując markę naszego miasta udało nam się stworzyć wizję Gorzów Przystań. Odpowiedzi na te pytania możecie znaleźć w Długoterminowej Strategii Zarządzania Marką Gorzów.

Koncepcja marki Gorzów opracowana została przez warszawską firmę Brand Nature Access Sp. z o.o. w ścisłej współpracy z pracownikami Biura Promocji Miasta oraz członkami tzw. komitetu sterującego, w skład którego weszli znani i cenieni gorzowianie. Po badaniach zastanych dokumentów i funkcjonujących dotychczas symboli Gorzowa oraz po konsultacjach i warsztatach z udziałem jego mieszkańców, wśród których byli również reprezentanci środowisk opiniotwórczych, powstała kompleksowa strategia marki Gorzów. Dokument został sporządzony zgodnie z przykładami najlepszych praktyk brandingu i uwzględnia sposób myślenia w kategoriach wizji rozwoju miasta i sposobów jej urzeczywistnienia.

Wyodrębniona i opisana w powyższy sposób esencja marki Gorzowa opatrzona została hasłem „Gorzów. Przystań”, nawiązując do faktycznej tożsamości miasta jako przystani w różnych tego słowa znaczeniach. Praca nad marką nie zakończyła się jednak tylko na wymyśleniu hasła promocyjnego i atrakcyjnego logo „Gorzów. Przystań”; zaplanowano również działania na rzecz urealniania wizji, która wynika z wielopłaszczyznowego kojarzenia Gorzowa z przystanią. Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów wyznaczyła więc nie tylko jasny kierunek urzeczywistnienia się marki, ale też w pewnym sensie rozwoju miasta w przyszłości.

 

 

Wpisany przez Administrator   
Poprawiony: wtorek, 03 kwietnia 2012 13:54
 

Uwaga, www.gorzow.pl/przystan korzysta z plików cookie, aby dowiedzieć się więcej na ich temat oraz poznać sposoby zarządzania nimi wejdź na stronę Opcje prywatności.

Akceptuję wszystkie pliki cookie z www.gorzow.pl