Gorzów Przystań
Dziś jest: 6 Sierpnia 2020        Imieniny: Sława, Jakub, Stefan
template_cień


mt_ignore:
mt_ignore:
Strona główna Strona główna Marka Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów
Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów PDF Drukuj Email
niedziela, 18 września 2011 13:35
Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image /home/umgorzow/domains/umgorzow.provector.pl/public_html/archiwumtories/miasto.tablica.gw.jpg
There was a problem loading image /home/umgorzow/domains/umgorzow.provector.pl/public_html/archiwumtories/miasto.tablica.gw.jpg

tablica wjazdowa do miasta
tablica wjazdowa do miasta
Skąd pochodzę, co robię, co czyni mnie wyjątkowym, dla kogo jestem, jakim jestem człowiekiem, o co walczę i jakie mam wartości? Brzmi to być może jak zestaw pytań zadawanych na kozetce u psychologa, ale też dzięki temu że zadaliśmy je sobie  budując markę naszego miasta udało nam się stworzyć wizję Gorzów Przystań. Odpowiedzi na te pytania możecie znaleźć w Długoterminowej Strategii Zarządzania Marką Gorzów.

Koncepcja marki Gorzów opracowana została przez warszawską firmę Brand Nature Access Sp. z o.o. w ścisłej współpracy z pracownikami Biura Promocji Miasta oraz członkami tzw. komitetu sterującego, w skład którego weszli znani i cenieni gorzowianie. Po badaniach zastanych dokumentów i funkcjonujących dotychczas symboli Gorzowa oraz po konsultacjach i warsztatach z udziałem jego mieszkańców, wśród których byli również reprezentanci środowisk opiniotwórczych, powstała kompleksowa strategia marki Gorzów. Dokument został sporządzony zgodnie z przykładami najlepszych praktyk brandingu i uwzględnia sposób myślenia w kategoriach wizji rozwoju miasta i sposobów jej urzeczywistnienia.

Wyodrębniona i opisana w powyższy sposób esencja marki Gorzowa opatrzona została hasłem „Gorzów. Przystań”, nawiązując do faktycznej tożsamości miasta jako przystani w różnych tego słowa znaczeniach. Praca nad marką nie zakończyła się jednak tylko na wymyśleniu hasła promocyjnego i atrakcyjnego logo „Gorzów. Przystań”; zaplanowano również działania na rzecz urealniania wizji, która wynika z wielopłaszczyznowego kojarzenia Gorzowa z przystanią. Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów wyznaczyła więc nie tylko jasny kierunek urzeczywistnienia się marki, ale też w pewnym sensie rozwoju miasta w przyszłości.

 

 

Wpisany przez Administrator   
Poprawiony: wtorek, 03 kwietnia 2012 13:54
 
AddThis Social Bookmark Button

Komunikaty

Komunikat Słowianki o zamknięciu basenów
poniedziałek, 14 grudnia 2015
Porozmawiaj z notariuszem o…...
wtorek, 17 listopada 2015
Unieważnienie konkursu
piątek, 28 sierpnia 2015
Komisje Rady Miasta
czwartek, 16 lipca 2015
PWiK informuje
czwartek, 02 kwietnia 2015
Więcej komunikatów...

Zwyczajni nadzwyczajni

O sztuce patrzenia z Krzysztofem Grygielem
Dziś zdjęcia robimy wszyscy, w ilościach niemal hurtowych. Nie czując się ograniczeni długością kliszy, fotografujemy seriami...
O feminizmie po cygańsku z Ewą Dębicką
Ewa Dębicka od ponad 30 lat związana jest z muzykiem, kompozytorem, pisarzem i poetą Edwardem Dębickim. Razem od niemal...
Więcej artykułów…

Czy wiesz...

co robi Kucharz na wodzie?

Odpowiedź na to pytanie powinna być dla gorzowian prosta i oczywista... Bo Kucharz wiosłuje!
Kucharz czyli Tomasz Kucharski...

gdzie spotykają się Starzy Towarzysze?

„Starzy towarzysze” czyli „Alte Kameraden” to tytuł granego przez orkiestry dęte na całym świecie marsza wojskowego,...

Więcej artykułów…

Uwaga, www.gorzow.pl/przystan korzysta z plików cookie, aby dowiedzieć się więcej na ich temat oraz poznać sposoby zarządzania nimi wejdź na stronę Opcje prywatności.

Akceptuję wszystkie pliki cookie z www.gorzow.pl