Logo: Gorzów

Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. +48 95 735 55 00

Logo: BIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Narzędzia i usługi



Kalendarz imprez

Budżet obywatelski 2018

  • 19-06-2018
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Obywatelski raport cz.4

Przedstawiamy stan realizacji zadań z Budżetu Obywatelskiego 2018 na dzień 18 czerwca br. 
 
Kategoria ogólnomiejska:
Integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych (okolice Filharmonii).           Architekt Krzysztof Grzegorzewski opracowuje dokumentację projektową do 30.06.  WGT*  – tel. 95 7355 819.
Poprawa infrastruktury rowerowej na terenie miasta. Przedsiębiorstwo Inżynieryjne V.E.P. Adam Świerczyński  z Gorzowa wykonało dokumentację projektową. WIN*  – tel. 95 7355 978. 
Zawody ekstremalne w skateparku w Parku Kopernika oraz zawody smoczych łodzi na Warcie. Zawody ekstremalne na przełomie sierpnia i września zorganizuje stowarzyszenie Rowerzyści Aktywiści z Gorzowa. Zawody smoczych łodzi zorganizuje Klub Sportowy Admira od lipca do września. WKS* - tel. 95 7355 736. 
 
Kategoria rejonowa: 
Przebudowa ulicy Tkackiej (Zamoście). Na przetarg 13.06 nie wpłynęła żadna oferta. Poszukiwanie wykonawcy robót z tzw. wolnej ręki.  WIN – tel. 95 7355 978. 
Zagospodarowanie podwórek przy ul. Zbąszyńskiej, Krótkiej, Kobylogórskiej (Zakanale). PHU Monika Pecyna z Gorzowa wykona zadanie do 28.07. ZGM/ADM 2*  tel. 95 7387150.
Zagospodarowanie  terenu przy ul. Strażackiej (Zakanale). Przygotowywania do podpisania umowy z firmą Poraj z Gorzowa. WGT – tel. 95 7355845.
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 19 (Śródmieście/Centrum). Trwa procedura wyłonienia wykonawcy, oferent ma złożyć dokumenty uzupełniające. ZGM/ADM-3 tel. 95 7387170
Zagospodarowanie podwórka przy ul. Wyszyńskiego 20-26 (Śródmieście/Centrum). Trwa sprawdzanie terenu po rozbiórce pomieszczeń piwnicznych po byłym browarze oraz weryfikacja powstałej wówczas dokumentacji w celu sprawdzenia możliwości zlokalizowania na tym terenie planowanych elementów zagospodarowania podwórka. ZGM/ADM-1 tel. 95 7387140.
Remont części podwórka przy ul. Strzeleckiej 12-14, Pocztowej 3 (Śródmieście/Centrum). Zadanie zrealizowane przez PHU Monika Pecyna. ZGM/ADM-3 tel. 95 7387170.
Zagospodarowanie części podwórka przy ul. Borowskiego 21 (Śródmieście/Centrum). Przygotowywana jest procedura przetargowa mającą na celu wyłonienie wykonawcy robót.  – ZGM/ADM-1 tel. 95 7387140. 
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 2a,
ul. Dąbrowskiego 7a i 7
(Śródmieście/Centrum). Na przetarg 13.06 nie wpłynęła żadna oferta od wykonawcy robót.  ZGM/ADM-4 tel. 95 7387190.  
Trakt spacerowo-rekreacyjny przy ul. Dowbora-Muśnickiego, Cegielskiego, Błotnej (Piaski). Gucałło Architektura Szymon Gucałło do końca lipca wykona dokumentację projektową. WGT – tel. 95 7355 845.
Budowa parkingu przy Placu Jana Pawła II (Manhattan). PPU Drogbud J. Dzitko, H. Błaszyk z Gorzowa wykona zadanie do 30.07. WDR* – tel. 95 7355 713. 
Remont chodników przy ul. Hubala (Manhattan). 30.05. na przetarg nie wpłynęła żadna oferta. Poszukiwania wykonawcy robót z tzw. wolnej ręki. WIN – tel. 95 7355 978. 
Oświetlenie: ul. Bazaltowej (Piaski), w rejonie Placu Jana Pawła II (Manhattan), ul. Zwiadowców i Minerów (Wieprzyce),  części ul. Warzywnej (Wieprzyce),  ul. Witnickiej (Wieprzyce),  części ul. Komandosów (Wieprzyce). Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „LUX” Jerzy Kaźmierczak wykona dokumentację do 31.07. WDR tel. 95 7355 855. 
Remont chodnika przy ul. Lelewela (Staszica) – PHU Monika Pecyna wykona zadanie do 30.09. WDR – tel. 95 7355 713. 
Remont schodów przy ul. Sportowej 1-3 i ich oświetlenie (Staszica). Trwa procedura wyboru wykonawcy w trybie zapytania o cenę. WDR – tel. 95 7355 713
Budowa chodnika wzdłuż odcinka ul. Londyńskiej (Staszica). PPU Drogbud J.Dzitko, H. Błaszyk wykona zadanie do  30.07. WDR – 95 7355 713.
Utwardzenie terenu przy budynku przy ul. Marcinkowskiego 95-97 (Staszica). PPU Drogbud J.Dzitko, H.Błaszyk wykona zadanie do 30.09. WDR – 95 7355 713.
Utwardzenie placu na potrzeby parkowania  przy ul. Staszica 1 a,b,c,d i 3 a,b,c,d (Staszica). Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wojciech Wawrzynkiewicz z Bobowicka wykona zadanie do 27.07. WIN – tel. 95 7355 786.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 62-66 i utwardzenie placu manewrowego (Staszica). Zadanie wykonane przez PHU Monika Pecyna.  ZGM-ADM-5 tel. 95 7387200.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 10 a,b,c,d (Staszica). PHU Monika Pecyna wykona zadanie do 20.07. ZGM-ADM-5 tel. 95 7387200.
Budowa miejsc postojowych przy ul. Malczewskiego (Staszica). PHU Monika Pecyna  wykona zadanie do 30.07. WDR – 95 7355 713.
Zagospodarowanie terenu zielonego na skarpie między ul. Wróblewskiego a Wyszyńskiego (Górczyn). Gucałło Architektura Szymon Gucałło wykona dokumentację projektową do sierpnia br.   WGT – tel. 95 7355 770.
Remont odcinka chodnika przy ul. Czereśniowej od ul. T Kościuszki do budynku nr 1  (Górczyn). PHU Monika Pecyna wykona zadanie do 30.09. WDR - tel. 95 7355 588.
Przebudowa chodnika przy ul. Szwoleżerów 15 (Górczyn). PHU Monika Pecyna wykona zadanie do 30.09. WDR - tel. 95 7355 588.
Remont chodnika przy ul. Bohaterów Lenino 1-3 (Górczyn). PHU Monika Pecyna wykona zadanie do 13.07. WIN - tel. 95 7355 918.
Budowa zatok postojowych przy ul. Szwoleżerów 1a,b - 7 a,b,c (Górczyn). PHU Monika Pecyna zrealizuje zadanie do 30.09. WDR - tel. 95 7355 588.
Budowa miejsc parkingowych przy ul. Bohaterów Lenino (Górczyn). PHU Monika Pecyna wykona zadanie do  13.07. WIN - tel. 95 7355 918.
Budowa zatoki parkingowej wraz z chodnikiem przy ul. Wróblewskiego (Górczyn).  Trwa procedura wyboru wykonawcy w trybie zapytania o cenę.  WIN - tel. 95 7355 707.
Utwardzenie terenu od Al. 11 Listopada do ul. Słonecznej (Os. Słoneczne). Trwa procedura wyboru wykonawcy w trybie zapytania o cenę. WDR - tel. 95 7355 588.
Remont schodów od przychodni przy ul. Gwiaździstej oraz chodnika prowadzącego od schodów do wieżowca (Os. Słoneczne). PHU Monika Pecyna zrealizuje zadanie do 31.07.  WGT – tel. 95 7355 845.
Remont drogi na Placu Słonecznym wraz z budową miejsc parkingowych (Os. Słoneczne). Poszukiwania wykonawcy robót z wolnej ręki. WIN – tel. 95 7355 978. 
Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Słonecznej 94, 96, 86-90, 91-95 (Os. Słoneczne). W dwóch przetargach nie wyłoniono wykonawcy. Negocjacje z potencjalnym wykonawcą. ZGM/ADM-5 tel. 95 7387200. 
 Remont odcinka ul. Okólnej (Dolinki).  Firma TRAKTRISA Robert Paciorek wykonała dokumentację projektową. Koszt koniecznej gruntownej przebudowy znacznie przekracza kwotę przeznaczoną w budżecie – zaplanowana kwota: 197.000 zł; koszt realizacji: 522.049,83 zł.  WIN – tel. 95 7355 978. 
Remont chodnika przy ul. Zamenhofa (Dolinki). PPU Drogbud J. Dzitko, H. Błaszyk wykona zadanie do 30.06. WDR – tel. 95 7355 713. 
 
Kategoria oświatowa. WED – tel. 95 7355 878.
Budowa wielofunkcyjnych boisk przy SP nr 7, ul. Estkowskiego 3 i Miejskim Przedszkolu  Integracyjnym nr 27, ul. Śląska 42 – Do 4.07 wykonawcy mogą składać oferty w przetargu.
Budowa siłowni zewnętrznych przy: ZS nr 12, ul. Śląska 20,  ZSTiO, ul. Czereśniowa 4 e, ZSO nr 16, ul. Dunikowskiego 5, SP nr 2, ul. Zamenhofa 2 a, ZS nr 6, ul. Gwiaździsta 14. Przygotowywana jest  procedura wyboru wykonawcy w trybie zapytania o cenę. Modernizacja placu zabaw przy PM nr 6, ul. Drzymały 18 (91.000 zł) - Trwa procedura wyboru wykonawcy w trybie zapytania o cenę.
 
*Szczegółowe informacje można uzyskać pod wskazanymi numerami telefonów: Wydziału Dróg (WDR), Wydziału Inwestycji (WIN), Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego (WGT), Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej/ Administracji Domów Mieszkalnych (ZGM/ADM), Wydziału Kultury i Sportu (WKS), Wydziału Edukacji (WED).
 
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji
 
 
  • 08-05-2018
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Obywatelski raport cz.3

Przedstawiamy stan realizacji zadań z Budżetu Obywatelskiego 2018 na 30 kwietnia br.
Kategoria ogólnomiejska:
Integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych (okolice Filharmonii - 601.400 zł). Architekt Krzysztof Grzegorzewski przygotuje dokumentację projektową do końca maja.  WGT*  – tel. 95 7355 819.
Poprawa infrastruktury rowerowej na terenie miasta (430.000 zł). Przedsiębiorstwo Inżynieryjne V.E.P. Adam Świerczyński  z Gorzowa wykonało dokumentację projektową.   WIN*  – tel. 95 7355 978. 
Zawody ekstremalne w skateparku w Parku Kopernika oraz zawody smoczych łodzi na Warcie (projekt miękki – 116.000 zł). Rozstrzygnięty został konkurs z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej. Zawody ekstremalne zorganizuje stowarzyszenie Rowerzyści Aktywiści z Gorzowa. Zawody mają odbyć się na przełomie sierpnia i września. Zawody smoczych łodzi zorganizuje Klub Sportowy Admira od czerwca do września. WKS* - tel. 95 7355 736. 
 
Kategoria rejonowa: 
Przebudowa ulicy Tkackiej (Zamoście - 343.149 zł). Przedsiębiorstwo Inżynieryjne V.E.P. Adam Świerczyński wykonało dokumentację projektową. Dokumenty na przetarg przekazano do Referatu Zamówień Publicznych. WIN – tel. 95 7355 978. 
Zagospodarowanie podwórek przy ul. Zbąszyńskiej, Krótkiej, Kobylogórskiej (Zakanale - 305.888 zł). Autorska Pracowania Architektury - Jakub Koralewski przygotowała dokumentację projektową. Trwa procedura wyłonienia wykonawcy. ZGM/ADM 2*  tel. 95 7387150.
Zagospodarowanie  terenu przy ul. Strażackiej (Zakanale - 37.912 zł). Dokumentację projektową wykonała firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki. W wyniku zapytania ofertowego nie wpłynęła ani jedna oferta na wykonanie robót budowlanych. Postępowanie zostanie powtórzone.– WGT. tel. 95 7355845.
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 19 (Śródmieście/Centrum - 78.179,42 zł). Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Budownictwa BUDEX przygotowało dokumentację projektową. Trwa procedura wyłonienia wykonawcy. ZGM/ADM-3 tel. 95 7387170
Zagospodarowanie podwórka przy ul. Wyszyńskiego 20-26 (Śródmieście/Centrum - 77.696,95 zł). EKO MEW Janusz Blatkiewicz przygotowało dokumentację projektową. Trwa procedura wyłonienia wykonawcy. ZGM/ADM-1 tel. 95 7387140.
Remont części podwórka przy ul. Strzeleckiej 12-14, Pocztowej 3 (Śródmieście/Centrum - 83.912,99 zł).Trwają roboty budowlane - wykonawcą robót PHU Monika Pecyna. ZGM/ADM-3 tel. 95 7387170.
Zagospodarowanie części podwórka przy ul. Borowskiego 21 (Śródmieście/Centrum - 81.008 zł). EKO MEW Janusz Blatkiewicz przygotowało dokumentację projektową. Trwa procedura wyłonienia wykonawcy. – ZGM/ADM-1 tel. 95 7387140. 
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 2a,
ul. Dąbrowskiego 7a i 7
(Śródmieście/Centrum - 22.065 zł). Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Budownictwa BUDEX przygotowało dokumentację projektową. Trwa procedura wyłonienia wykonawcy. ZGM/ADM-4 tel. 95 7387190.  
Trakt spacerowo-rekreacyjny przy ul. Dowbora-Muśnickiego, Cegielskiego, Błotnej (Piaski - 178.000 zł). Gucałło Architektura Szymon Gucałło do końca lipca wykona dokumentację projektową. WGT – tel. 95 7355 845.
Budowa parkingu przy Placu Jana Pawła II (Manhattan - 76.500 zł). Została opracowana przez Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski dokumentacja projektowa oraz dokonano zgłoszenia robót w administracji architektoniczno-budowlanej. Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy, aktualnie trwa analiza złożonych ofert. WDR* – tel. 95 7355 713.  
Remont chodników przy ul. Hubala (Manhattan - 186.136,27 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową.  Dokumenty przetargowe przekazano do Referatu Zamówień Publicznych. WIN – tel. 95 7355 978. 
Oświetlenie: ul. Bazaltowej (Piaski - 165.500 zł), w rejonie Placu Jana Pawła II (Manhattan - 77.000 zł), ul. Zwiadowców i Minerów (Wieprzyce - 160.000 zł),  części ul. Warzywnej (Wieprzyce - 19.000 zł),  ul. Witnickiej (Wieprzyce - 93.000 zł),  części ul. Komandosów (Wieprzyce - 71.800 zł). Zadania są na etapie projektowania oświetlenia drogowego. Zostały podpisane umowy na wykonanie dokumentacji projektowej z Przedsiębiorstwem Usługowo-Handlowym „LUX” Jerzy Kaźmierczak. Planowany termin wykonania dokumentacji 31 lipiec br. WDR tel. 95 7355 855. 
Remont chodnika przy ul. Lelewela (Staszica - 40.000 zł) – Została opracowana przez Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski dokumentacja projektowa oraz dokonano zgłoszenia robót w administracji architektoniczno-budowlanej. Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy, aktualnie trwa analiza złożonych ofert. WDR – tel. 95 7355 713. 
Remont schodów przy ul. Sportowej 1-3 i ich oświetlenie (Staszica - 22.300 zł). W ramach prac wydziału została opracowana dokumentacja projektowa oraz dokonano zgłoszenia robót w administracji architektoniczno-budowlanej. Na przełomie kwietnia i maja zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR – tel. 95 7355 713
Budowa chodnika wzdłuż odcinka ul. Londyńskiej (Staszica - 49.600 zł). Została opracowana przez Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski dokumentacja projektowa oraz dokonano zgłoszenia robót w administracji architektoniczno –budowlanej. Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy, aktualnie trwa analiza złożonych ofert. WDR – 95 7355 713.
Utwardzenie terenu przy budynku przy ul. Marcinkowskiego 95-97 (Staszica - 30.000  zł). Została opracowana przez Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki dokumentacja projektowa oraz dokonano zgłoszenia robót w administracji architektoniczno-budowlanej. Na przełomie kwietnia i maja zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR – 95 7355 713.
Utwardzenie placu na potrzeby parkowania  przy ul. Staszica 1 a,b,c,d i 3 a,b,c,d (Staszica - 66.157,71 zł.) Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Jest wybrany wykonawca robót budowlanych oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. Rozpoczęcie robót zaplanowano na połowę maja br. Okres realizacji do 2 miesiące. WIN – tel. 95 7355 786.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 62-66 i utwardzenie placu manewrowego (Staszica - 55.000 zł).  Roboty zakończono, obecnie trwa rozliczenie robót. Wykonawca robót - PHU Monika Pecyna. ZGM-ADM-5 tel. 95 7387200.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 10 a,b,c,d (Staszica - 35.362 zł). Podpisano umowę z wykonawcą robót - PHU Monika Pecyna. ZGM-ADM-5 tel. 95 7387200.
Budowa miejsc postojowych przy ul. Malczewskiego (Staszica - 45.000 zł). Została opracowana przez Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski dokumentacja projektowa oraz dokonano zgłoszenia robót w administracji architektoniczno - budowlanej. Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy, aktualnie trwa analiza złożonych ofert. WDR – 95 7355 713.
Zagospodarowanie terenu zielonego na skarpie między ul. Wróblewskiego
a Wyszyńskiego
(Górczyn - 80.000 zł). Wybrano projektanta Gucałło Architektura Szymon Gucałło. Opracowanie dokumentacji do  sierpnia br. WGT – tel. 95 7355 770.
Remont odcinka chodnika przy ul. Czereśniowej od ul. T Kościuszki do budynku nr 1  (Górczyn - 35.400 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy, aktualnie trwa analiza złożonych ofert. WDR - tel. 95 7355 588.
Przebudowa chodnika przy ul. Szwoleżerów 15 (Górczyn - 28.000 zł.). Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna „Architec” Zofia Cytryna przygotowała dokumentację projektową. Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy, aktualnie trwa analiza złożonych ofert. WDR - tel. 95 7355 588.
Remont chodnika przy ul. Bohaterów Lenino 1-3 (Górczyn - 53.000 zł). Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna „Architec” Zofia Cytryna przygotowała dokumentację projektową. Wybrano wykonawcę: PH-U Monika Pecyna. Umowa zostanie podpisana w najbliższym czasie. WIN - tel. 95 7355 918.
Budowa zatok postojowych przy ul. Szwoleżerów 1a,b - 7 a,b,c (Górczyn - 52.000 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy, aktualnie trwa analiza złożonych ofert.  WDR - tel. 95 7355 588.
Budowa miejsc parkingowych przy ul. Bohaterów Lenino (Górczyn - 40.329,86 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Wybrano wykonawcę: PH-U Monika Pecyna. Umowa zostanie podpisana w najbliższym czasie. WIN - tel. 95 7355 918.
Budowa zatoki parkingowej wraz z chodnikiem przy ul. Wróblewskiego (Górczyn - 50.000 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM przygotowało dokumentację projektową.  Dokonane zostało zgłoszenie robót. Obecnie przygotowywane są dokumenty związane z procedurą wyboru wykonawcy w trybie zapytanie o cenę. WIN - tel. 95 7355 707.
Utwardzenie terenu od Al. 11 Listopada do ul. Słonecznej (Os. Słoneczne - 13.251,62 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Na przełomie kwietnia i maja zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR - tel. 95 7355 588.
Remont schodów od przychodni przy ul. Gwiaździstej oraz chodnika prowadzącego od schodów do wieżowca (Os. Słoneczne - 64.900 zł). Firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki wykonała dokumentację projektową. Trwa procedura wyboru wykonawcy robót budowlanych. Termin realizacji do końca lipca. WGT – tel. 95 7355 845.
Remont drogi na Placu Słonecznym wraz z budową miejsc parkingowych (Os. Słoneczne - 157.123 zł). Firma TRAKTRISA Robert Paciorek wykonała dokumentację projektową. Przygotowano dokumenty w ramach  zapytania o cenę. WIN – tel. 95 7355 978. 
Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Słonecznej 94, 96, 86-90, 91-95 (Os. Słoneczne - 107.514 zł). Autorska Pracowania Architektury - Jakub Koralewski przygotowała dokumentację projektową. Trwa procedura wyłonienia wykonawcy. ZGM/ADM-5 tel. 95 7387200. 
 Remont odcinka ul. Okólnej (Dolinki - 197.066,81 zł).  Firma TRAKTRISA Robert Paciorek wykonała  dokumentację projektową. WIN – tel. 95 7355 978. 
Remont chodnika przy ul. Zamenhofa (Dolinki - 145.901,37 zł). Aktualnie są prowadzone roboty budowlane (wykonawca: PPU Drogbud J.Dzitko, H.Błaszyk z Gorzowa). Planowany termin zakończenia 30 czerwiec br. WDR – tel. 95 7355 713. 
 
Kategoria oświatowa. WED – tel. 95 7355 878.
Budowa wielofunkcyjnych boisk przy SP nr 7, ul. Estkowskiego 3 (475.000 zł) i Miejskim Przedszkolu  Integracyjnym nr 27, ul. Śląska 42 (350.000 zł). – Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Wojciech Lamprecht do 15 maja przygotuje dokumentację projektową.  Po tym terminie WED złoży wniosek do Referatu Zamówień Publicznych o ogłoszenie przetargu.
Budowa siłowni zewnętrznych przy: ZS nr 12, ul. Śląska 20 (50.000 zł),  ZSTiO, ul. Czereśniowa 4 e (40.000 zł), ZSO nr 16, ul. Dunikowskiego 5 (40.000 zł), SP nr 2, ul. Zamenhofa 2 a (50.000 zł), ZS nr 6, ul. Gwiaździsta 14 (50.000 zł) – Pracownia Architektoniczna Portal-PP wykonała dokumentację projektową. Po otrzymaniu informacji  z Wydziału Integracji Europejskiej o dofinansowaniu lub o braku dofinansowania w przypuszczalnym terminie – maj 2018, Wydział Edukacji rozpocznie procedury Zapytania cenowego/ofertowego na wybór wykonawcy robót oraz nadzoru inwestorskiego.
Modernizacja placu zabaw przy PM nr 6, ul. Drzymały 18 (91.000 zł) -  Trwa przygotowanie dokumentacji projektowej. PM* nr 6 – 95 7224899.
 
*Szczegółowe informacje można uzyskać pod wskazanymi numerami telefonów: Wydziału Dróg (WDR), Wydziału Inwestycji (WIN), Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego (WGT), Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej/ Administracji Domów Mieszkalnych (ZGM/ADM), Wydziału Kultury i Sportu (WKS), Wydziału Edukacji (WED) i Przedszkola Miejskiego nr 6 (PM nr 6).
 
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji
 
 
 
 
 
  • 21-03-2018
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Obywatelski raport cz. 2

Przedstawiamy obywatelski raport, czyli stan realizacji zadań z Budżetu Obywatelskiego 2018 na dzień 21 marca br. 
 
Kategoria ogólnomiejska:
Integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych (okolice Filharmonii - 601.400 zł).           Architekt Krzysztof Grzegorzewski przygotuje dokumentację projektową do końca maja.  WGT*  – tel. 95 7355 819.
Poprawa infrastruktury rowerowej na terenie miasta (430.000 zł). Przedsiębiorstwo Inżynieryjne V.E.P. Adam Świerczyński  z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 31 marca.  WIN*  – tel. 95 7355 978. 
Zawody ekstremalne w skateparku w Parku Kopernika oraz zawody smoczych łodzi na Warcie (projekt miękki - 114.600 zł) Do 23 marca  zostanie ogłoszony konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na organizację imprez sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018. WKS* - tel. 95 7355 736. 
 
Kategoria rejonowa: 
Przebudowa ulicy Tkackiej (Zamoście - 343.149 zł). Przedsiębiorstwo Inżynieryjne V.E.P. Adam Świerczyński wykona dokumentację projektową do 31 marca.  WIN – tel. 95 7355 978. 
Zagospodarowanie podwórek przy ul. Zbąszyńskiej, Krótkiej, Kobylogórskiej (Zakanale - 305.888 zł). Autorska Pracowania Architektury - Jakub Koralewski przygotuje dokumentację projektową do 15 maja.  ZGM/ADM 2*  tel. 95 7387150.
Zagospodarowanie  terenu przy ul. Strażackiej (Zakanale - 37.912 zł). Do końca marca dokumentację projektową wykona firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki. WGT – tel. 95 7355845.
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 19 (Śródmieście/Centrum - 78.179,42 zł). Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Budownictwa BUDEX przygotuje dokumentację projektową do 15 maja. ZGM/ADM-3 tel. 95 7387170
Zagospodarowanie podwórka przy ul. Wyszyńskiego 20-26 (Śródmieście/Centrum - 77.696,95 zł). EKO MEW Janusz Blatkiewicz przygotuje dokumentację projektową do 15 maja. ZGM/ADM-1 tel. 95 7387140.
Remont części podwórka przy ul. Strzeleckiej 12-14, Pocztowej 3 (Śródmieście/Centrum - 83.912,99 zł). Obecnie jest podpisywana umowa z wykonawcą robót PHU Monika Pecyna. ZGM/ADM-3 tel. 95 7387170.
Zagospodarowanie części podwórka przy ul. Borowskiego 21 (Śródmieście/Centrum - 81.008 zł). EKO MEW Janusz Blatkiewicz przygotuje dokumentację projektową do 15 maja. – ZGM/ADM-1 tel. 95 7387140. 
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 2a, ul. Dąbrowskiego 7a i 7 (Śródmieście/Centrum - 22.065 zł). Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Budownictwa BUDEX przygotuje dokumentację projektową do 15 maja. ZGM/ADM-4 tel. 95 7387190.  
Trakt spacerowo-rekreacyjny przy ul. Dowbora-Muśnickiego, Cegielskiego, Błotnej (Piaski - 178.000 zł). Gucałło Architektura Szymon Gucałło do końca lipca wykona dokumentację projektową. WGT – tel. 95 7355 845.
Budowa parkingu przy Placu Jana Pawła II (Manhattan - 76.500 zł). Biuro Usługowo- Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Na przełomie marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR* – tel. 95 7355 713.  
Remont chodników przy ul. Hubala (Manhattan - 186.136,27 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową.  Zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WIN – tel. 95 7355 978. 
Oświetlenie: ul. Bazaltowej (Piaski - 165.500 zł), w rejonie Placu Jana Pawła II (Manhattan - 77.000 zł), ul. Zwiadowców i Minerów (Wieprzyce - 160.000 zł),  części ul. Warzywnej (Wieprzyce - 19.000 zł),  ul. Witnickiej (Wieprzyce - 93.000 zł),  części ul. Komandosów (Wieprzyce - 71.800 zł). Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „LUX” Jerzy Kaźmierczak wykona dokumentację projektową do 31 lipca. WDR tel. 95 7355 855. 
Remont chodnika przy ul. Lelewela (Staszica - 40.000 zł) – Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Na przełomie marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR – tel. 95 7355 713. 
Remont schodów przy ul. Sportowej 1-3 i ich oświetlenie (Staszica - 22.300 zł). W ramach prac wydziału została opracowana dokumentacja projektowa. Na przełomie marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR – tel. 95 7355 713
Budowa chodnika wzdłuż odcinka ul. Londyńskiej (Staszica - 49.600 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Na przełomie marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR – 95 7355 713.
Utwardzenie terenu przy budynku przy ul. Marcinkowskiego 95-97(Staszica - 30.000  zł). Firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki przygotowała dokumentację projektową. Na przełomie marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR – 95 7355 713.
Utwardzenie placu na potrzeby parkowania  przy ul. Staszica 1 a,b,c,d i 3 a,b,c,d (Staszica - 66.157,71 zł.) Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Po raz drugi zostanie ogłoszone zapytanie o cenę. WIN – tel. 95 7355 786.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 62-66 i utwardzenie placu manewrowego (Staszica - 55.000 zł). Obecnie jest podpisywana umowa z wykonawcą robót PHU Monika Pecyna.  ZGM-ADM-5 tel. 95 7387200.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 10 a,b,c,d (Staszica - 35.362 zł). Obecnie jest podpisywana umowa z wykonawcą robót PHU Monika Pecyna. ZGM-ADM-5 tel. 95 7387200.
Budowa miejsc postojowych przy ul. Malczewskiego (Staszica - 45.000 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Na przełomie marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR – 95 7355 713.
Zagospodarowanie terenu zielonego na skarpie między ul. Wróblewskiego a Wyszyńskiego (Górczyn - 80.000 zł). Trwa procedura wyboru projektanta. WGT – tel. 95 7355 770.
Remont odcinka chodnika przy ul. Czereśniowej od ul. T Kościuszki do budynku nr 1  (Górczyn - 35.400 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Na przełomie marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR - tel. 95 7355 588.
Przebudowa chodnika przy ul. Szwoleżerów 15 (Górczyn - 28.000 zł.). Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna „Architec” Zofia Cytryna przygotowała dokumentację projektową. Na przełomie  marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy. WDR - tel. 95 7355 588.
Remont chodnika przy ul. Bohaterów Lenino 1-3 (Górczyn - 53.000 zł). Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna „Architec” Zofia Cytryna przygotowała dokumentację projektową. Zostało ogłoszone zapytanie ofertowe na wybór wykonawcy z terminem składania ofert do 23 marca. WIN - tel. 95 7355 918.
Budowa zatok postojowych przy ul. Szwoleżerów 1a,b - 7 a,b,c (Górczyn - 52.000 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Na przełomie  marca i kwietnia zostanie przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę w celu wyłonienia wykonawcy.  WDR - tel. 95 7355 588.
Budowa miejsc parkingowych przy ul. Bohaterów Lenino (Górczyn - 40.329,86 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski przygotowało dokumentację projektową. Zostało ogłoszone zapytanie ofertowe na wybór wykonawcy z terminem składania ofert do 23 marca. WIN - tel. 95 7355 918.
Budowa zatoki parkingowej wraz z chodnikiem przy ul. Wróblewskiego (Górczyn - 50.000 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM przygotowało dokumentację projektową.  Przygotowanie zapytań ofertowych na wybór wykonawcy planowane jest w kwietniu. WIN - tel. 95 7355 707.
Utwardzenie terenu od Al. 11 Listopada do ul. Słonecznej (Os. Słoneczne - 13.251,62 zł). Biuro Usługowo-Projektowe PROFIL TM Tomasz Marczewski wykona dokumentację projektową do 31 marca. WDR - tel. 95 7355 588.
Remont schodów od przychodni przy ul. Gwiaździstej oraz chodnika prowadzącego od schodów do wieżowca (Os. Słoneczne - 64.900 zł). Do końca marca dokumentację projektową wykona firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki. WGT – tel. 95 7355 845.
Remont drogi na Placu Słonecznym wraz z budową miejsc parkingowych (Os. Słoneczne - 157.123 zł). Firma TRAKTRISA Robert Paciorek wykona dokumentację projektową do 31 marca. WIN – tel. 95 7355 978. 
Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Słonecznej 94, 96, 86-90, 91-95 (Os. Słoneczne - 107.514 zł). Autorska Pracowania Architektury - Jakub Koralewski przygotuje dokumentację projektową do 15 maja. ZGM/ADM-5 tel. 95 7387200. 
 Remont odcinka ul. Okólnej (Dolinki - 197.066,81 zł).  Firma TRAKTRISA Robert Paciorek wykona dokumentację projektową  do 31 marca. WIN – tel. 95 7355 978. 
Remont chodnika przy ul. Zamenhofa (Dolinki - 145.901,37 zł). Firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki przygotowała dokumentację projektową. Trwa procedura wyłonienia wykonawcy. WDR – tel. 95 7355 713. 
 
Kategoria oświatowa
Budowa wielofunkcyjnych boisk przy SP nr 7, ul. Estkowskiego 3 (475.000 zł) i Miejskim Przedszkolu  Integracyjnym nr 27, ul. Śląska 42 (350.000 zł). – Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Wojciech Lamprecht do maja przygotuje dokumentację projektową.  
Budowa siłowni zewnętrznych przy: ZS nr 12, ul. Śląska 20 (50.000 zł),  ZSTiO, ul. Czereśniowa 4 e (40.000 zł), ZSO nr 16, ul. Dunikowskiego 5 (40.000 zł), SP nr 2, ul. Zamenhofa 2 a (50.000 zł), ZS nr 6, ul. Gwiaździsta 14 (50.000 zł) – Pracownia Architektoniczna Portal-PP do kwietnia przygotuje dokumentację projektową. WED – tel. 95 7355 878.
Modernizacja placu zabaw przy PM nr 6, ul. Drzymały 18 (91.000 zł) -  Trwa procedura wyłonienia projektanta. PM* nr 6 – 95 7224899. 
 
*Szczegółowe informacje można uzyskać pod wskazanymi numerami telefonów: Wydziału Dróg (WDR), Wydziału Inwestycji (WIN), Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego (WGT), Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej/ Administracji Domów Mieszkalnych (ZGM/ADM), Wydziału Kultury i Sportu (WKS), Wydziału Edukacji (WED) i Przedszkola Miejskiego nr 6 (PM nr 6).
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji     
  • 19-01-2018
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Obywatelski raport cz.1

Przedstawiamy obywatelski raport, czyli stan realizacji zadań z Budżetu Obywatelskiego 2018 na dzień 19 stycznia br. 
 
Kategoria ogólnomiejska:
Integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych (okolice Filharmonii - 601.400 zł). Na przełomie stycznia i lutego zaplanowano podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji projektowej.  WGT – tel. 95 7355 819.
Poprawa infrastruktury rowerowej na terenie miasta (430.000 zł). Przedsiębiorstwo Inżynieryjne V.E.P. Adam Świerczyński  z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 31 marca br.  WIR – tel. 95 7355 978. 
Zawody ekstremalne w skateparku w Parku Kopernika oraz zawody smoczych łodzi na Warcie (projekt miękki - 114.600 zł). Przygotowywanie dokumentacji ofertowej. WKS* - tel. 95 7355 736. 
 
Kategoria rejonowa: 
Przebudowa ulicy Tkackiej (Zamoście - 343.149 zł). Przedsiębiorstwo Inżynieryjne V.E.P. Adam Świerczyński  z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 31 marca br.  WIR – tel. 95 7355 978. 
Zagospodarowanie podwórek przy ul. Zbąszyńskiej, Krótkiej, Kobylogórskiej (Zakanale - 305.888 zł). Składanie ofert na opracowanie dokumentacji projektowej do 24 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387150.
Zagospodarowanie  terenu przy ul. Strażackiej (Zakanale - 37.912 zł). W lutym zaplanowano podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji projektowej. WGT – tel. 95 7355796.
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 19 (Śródmieście/Centrum - 78.179,42 zł. Składanie ofert na opracowanie dokumentacji projektowej do 24 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387170.
Zagospodarowanie podwórka przy ul. Wyszyńskiego 20-26 (Śródmieście/Centrum - 77.696,95 zł). Składanie ofert na opracowanie dokumentacji projektowej do 24 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387140.
Remont części podwórka przy ul. Strzeleckiej 12-14, Pocztowej 3 (Śródmieście/Centrum - 83.912,99 zł).   Składanie ofert na wykonanie robót budowlanych do 25 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387170.
Zagospodarowanie części podwórka przy ul. Borowskiego 21 (Śródmieście/Centrum - 81.008 zł). Składanie ofert na opracowanie dokumentacji projektowej do 24 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387140. 
Zagospodarowanie podwórka przy ul. 30 Stycznia 2a,
ul. Dąbrowskiego 7a i 7
(Śródmieście/Centrum - 22.065 zł). Składanie ofert na opracowanie dokumentacji projektowej do 24 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387190.  
Trakt spacerowo-rekreacyjny przy ul. Dowbora-Muśnickiego, Cegielskiego, Błotnej (Piaski - 178.000 zł). W lutym zaplanowano podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji projektowej. WGT – tel. 95 7355 819.
Budowa parkingu przy Placu Jana Pawła II (Manhattan - 76.500 zł). Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 11 lutego br. WIR – tel. 95 7355 713. 
Remont chodników przy ul. Hubala (Manhattan - 186.136,27 zł). Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 28 lutego br. WIR – tel. 95 7355 978. 
Oświetlenie: ul. Bazaltowej (Piaski - 165.500 zł), w rejonie Placu Jana Pawła II (Manhattan - 77.000 zł), ul. Zwiadowców i Minerów (Wieprzyce - 160.000 zł),  części ul. Warzywnej (Wieprzyce - 19.000 zł),  ul. Witnickiej (Wieprzyce - 93.000 zł),  części ul. Komandosów (Wieprzyce - 71.800 zł). Na etapie wyboru projektanta, z którym zostanie podpisana umowa pod koniec stycznia br.  WGT – tel. 95 7355 855.   
Remont chodnika przy ul. Lelewela (Staszica - 40.000 zł) – Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 13 lutego br. WIR – tel. 95 7355 713. 
Remont schodów przy ul. Sportowej 1-3 i ich oświetlenie (Staszica - 22.300 zł). Do końca stycznia zostanie wybrany projektant. WIR – 95 7355 713.
Budowa chodnika wzdłuż odcinka ul. Londyńskiej (Staszica - 49.600 zł). Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 13 lutego br. WIR – 95 7355 713.
Budowa chodnika do budynku przy ul. Marcinkowskiego 97(Staszica - 30.000  zł). Firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 13 lutego br. WIR – 95 7355 713.
Utwardzenie placu na potrzeby parkowania  przy ul. Staszica 1 a,b,c,d i 3 a,b,c,d (Staszica - 66.157,71 zł.)  Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 11 lutego br. WIR – tel. 95 7355 768.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 62-66 i utwardzenie placu manewrowego (Staszica - 55.000 zł).  Składanie ofert na wykonanie robót budowlanych do 25 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387200.
Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 10 a,b,c,d (Staszica - 35.362 zł). Składanie ofert na wykonanie robót budowlanych do 25 stycznia br. ZGM – tel. 95 7387200.
 Budowa miejsc postojowych przy ul. Malczewskiego (Staszica - 45.000 zł). Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 11 lutego br. WIR – 95 7355 713.
Zagospodarowanie terenu zielonego na skarpie między ul. Wróblewskiego
a Wyszyńskiego
(Górczyn - 80.000 zł). W lutym zaplanowano podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji projektowej. WGT – tel. 95 7355 796.
Remont odcinka chodnika przy ul. Czereśniowej od ul. T Kościuszki do budynku nr 1  (Górczyn - 35.400 zł).  Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 28 lutego br. WIR - tel. 95 7355 588.
Przebudowa chodnika przy ul. Szwoleżerów 15 (Górczyn - 28.000 zł.)  Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna „ARCHITEC” Zofia Cytryna wykona dokumentację projektową do 28 lutego br. WIR - tel. 95 7355 588.
Remont chodnika przy ul. Bohaterów Lenino 1-3 (Górczyn - 53.000 zł). Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna „ARCHITEC” Zofia Cytryna wykona dokumentację projektową do 28 lutego br. WIR - tel. 95 7355 918.
Budowa zatok postojowych przy ul. Szwoleżerów 1a,b - 7 a,b,c (Górczyn - 52.000 zł). Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 11 lutego br. WIR - tel. 95 7355 588.
Budowa miejsc parkingowych przy ul. Bohaterów Lenino (Górczyn - 40.329,86 zł).  Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 11 lutego br. WIR - tel. 95 7355 918.
Budowa zatoki parkingowej wraz z chodnikiem przy ul. Wróblewskiego (Górczyn - 50.000 zł). Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 11 lutego br. WIR - tel. 95 7355 707.
Budowa chodnika od Al. 11 Listopada przy bloku 130 do
ul. Słonecznej
(Os. Słoneczne - 13.251,62 zł). Firma  „PROFIL TM” Tomasz Marczewski z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 31 marca br. WIR - tel. 95 7355 588.
Remont schodów od przychodni przy ul. Gwiaździstej oraz chodnika prowadzącego od schodów do wieżowca (Os. Słoneczne - 64.900 zł). W lutym zaplanowano podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji projektowej.  WGT – tel. 95 7355 819.
Remont drogi na Placu Słonecznym wraz z budową miejsc parkingowych (Os. Słoneczne - 157.123 zł). Firma TRAKTRISA Robert Paciorek z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 31 marca br.
Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Słonecznej 94, 96, 86-90, 91-95 (Os. Słoneczne - 107.514 zł). Składanie ofert na opracowanie dokumentacji projektowej do 29 stycznia br.   ZGM – tel. 95 7387200. 
 Remont odcinka ul. Okólnej (Dolinki - 197.066,81 zł).  Firma TRAKTRISA Robert Paciorek z Gorzowa wykona dokumentację projektową  do 31 marca br. WIR – tel. 95 7355 978. 
Remont chodnika przy ul. Zamenhofa (Dolinki - 145.901,37 zł). Firma Siedem Wzgórz Krzysztof Leśnicki z Gorzowa wykona dokumentację projektową do 13 lutego br. WIR – tel. 95 7355 713. 
 
Kategoria oświatowa:
Budowa wielofunkcyjnych boisk przy: SP nr 7, ul. Estkowskiego 3 (475.000 zł) oraz  Miejskim Przedszkolu  Integracyjnym nr 27, ul. Śląska 42 (350.000 zł). W styczniu został rozpisany konkurs ofert na wybór projektanta, a  w lutym zaplanowano podpisanie umowy. WED* – tel. 95 7355 878.
Budowa siłowni zewnętrznych przy: ZS nr 12, ul. Śląska 20 (50.000 zł),  ZSTiO, ul. Czereśniowa 4 e (40.000 zł), ZSO nr 16, ul. Dunikowskiego 5 (40.000 zł), SP nr 2, ul. Zamenhofa 2 a (50.000 zł), ZS nr 6, ul. Gwiaździsta 14 (50.000 zł) - Wysłano zapytanie cenowe do sześciu biur projektowych dotyczące  wykonania dokumentacji projektowej. Podpisanie umowy zaplanowano na styczeń. WED – tel. 95 7355 878.
Modernizacja placu zabaw przy PM nr 6, ul. Drzymały 18 (91.000 zł).  
 
*WGT – Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego, WIR – Wydział Inwestycji i Remontów Dróg, ZGM – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, WED – Wydział Edukacji, WKS – Wydział Kultury i Sportu.
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji
  • 23-11-2017
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Raport z przeprowadzenia konsultacji społecznych do Budżetu Obywatelskiego 2018

Załączniki

  • 14-11-2017
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Raport z ewaluacji Budżetu Obywatelskiego 2018

Załączniki

  • 04-10-2017
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Odświeżamy budżet obywatelski

Rozmowa z mieszkańcami na temat oceny tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego  dotyczyła głównie wprowadzania mechanizmów, które zagwarantują skuteczną realizację obywatelskich pomysłów, w związku z coraz bardziej wymagającym rynkiem wykonawców.
 
Ustalono, że przeprowadzenie tzw. czynności przygotowawczych, polegające na sporządzeniu dokumentacji projektowej lub pozyskaniu stosownych pozwoleń, uzgodnień oraz opinii, możliwe będzie  w roku poprzedzającym rok realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego. To pozwoli na bezpieczne wydłużenie całego procesu inwestycyjnego, tak by możliwe było powtórzenie procedury przetargowej, w momencie, gdy nie zgłosił się żaden wykonawca lub są zaproponowane zbyt wysokie ceny.
 
W związku z tym, że w  ramach tegorocznej edycji mieszkańcy w stu procentach rozdysponowali kwotę 5.730.000 zł na 47 pomysłów, ustalono, że powinna być wydzielona rezerwa, z której będą pokrywane ewentualne, niewysokie, różnice poprzetargowe. W związku z tym podział całej puli pieniędzy na budżet obywatelski, wyglądałby w następujący sposób: 10 proc. na kategorię ogólnomiejską (zmiana z 20 proc. na 10 proc.), 60 proc. na kategorię rejonową (bez zmian), 20 proc. na kategorię oświatową (bez zmian), 10 proc. rezerwa. W przypadku, gdy rezerwa nie zostanie wykorzystana w całości, wtedy  pieniądze te zasiliłby kolejną edycję. 
 
W celu ograniczenia kosztów na prace przygotowawcze i dokumentację, zaproponowano by  zadania można było łączyć tylko w przypadku tej samej lokalizacji, bezpośredniego sąsiedztwa lub wspólnej funkcjonalności.
 
Zaproponowano też pewne modyfikacje dotyczące przebiegu samej procedury. Zgłaszanie zadań miałoby charakter indywidualny i mieszkańcy składaliby formularze ze swoimi pomysłami do Urzędu Miasta. Następnie wszystkie pomysły zostałby zweryfikowane przez urzędników, a lista zadań zaopiniowanych pozytywnie lub negatywnie upubliczniona. Potem odbyłby się cykl spotkań dyskusyjnych, na których mieszkańcy rozmawialiby o wyszacowanych projektach i decydowali o wyborze zadań bez głosowania lub podczas głosowania.
 
Rozmawiano także o wprowadzeniu kwoty minimalnej  w przypadku zadań rejonowych oraz czy projekty miękkie w kategorii ogólnomiejskiej powinny na równi konkurować z pozostałymi. Uczestnicy spotkania zwrócili, również uwagę, że część środków z budżetu obywatelskiego powinna być przeznaczona na informowanie mieszkańców oraz promocję budżetu obywatelskiego.
 
Spotkanie z mieszkańcami, które odbyło się 3 października br. w magistracie,  było  ostatnim, w ramach tegorocznej ewaluacji.  Wcześniej odbyły się spotkania Zespołu Opiniującego oraz przedstawicieli środowiska oświatowego. Poruszane podczas spotkań obszary znajdą odzwierciedlenie w ankiecie, do wypełnienia której zapraszamy wszystkich!  Ankieta będzie dostępna od 11  do 22 października br. w wersji elektronicznej na oficjalnym portalu miejskim www.gorzow.pl oraz w formie papierowej  przy urnie  zlokalizowanej  w sali obsługi klienta  Urzędu Miasta Gorzowa przy ul. Sikorskiego 3-4.
 
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji
  • 14-09-2017
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Czekamy na opinie

Co sądzisz o budżecie obywatelskim? Jaka jest Twoja opinia na temat możliwości wyboru zadań bez głosowania?  Na te pytania oraz inne będzie można odpowiedzieć podczas spotkania mieszkańców lub wypełniając ankietę.
 
Za nami szósta edycja budżetu obywatelskiego. Zwycięskie pomysły mieszkańców niebawem zostaną wpisane do projektu budżetu miasta na  2018 rok. Czas więc ocenić  proces konsultacji społecznych. Wskazać słabe i mocne punkty procedury budżetu obywatelskiego. Chcielibyśmy, by gorzowski  budżet obywatelski stale się rozwijał i zmieniał zgodnie z  wolą mieszkańców. Dlatego zaplanowaliśmy kilka działań w ramach ewaluacji. 13 września br. odbyło się  spotkanie urzędników zajmujących się weryfikacją wniosków zgłaszanych przez mieszkańców. 28 września, w sali sesyjnej Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego 3-4 o godz. 10.00 spotkają się przedstawiciele środowiska oświatowego. Natomiast mieszkańców zapraszamy 3 października br. na godz. 17.00 do sali sesyjnej Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego 3-4.     Poruszane podczas tych wszystkich spotkań obszary znajdą odzwierciedlenie w ankiecie, do wypełnienia której zapraszamy wszystkich!  Ankieta będzie dostępna od 11  do 22 października br. w wersji elektronicznej na oficjalnym portalu miejskim www.gorzow.pl oraz w formie papierowej  przy urnie  zlokalizowanej  w sali obsługi klienta  Urzędu Miasta Gorzowa przy ul. Sikorskiego 3-4.
 
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji

Załączniki

  • 28-06-2017
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Wyniki - Budżet Obywatelski 2018

Znamy już ostateczną listę pomysłów mieszkańców, które zostaną zrealizowane w przyszłym roku w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018. Będzie ich aż 47!
 
Ta rekordowa liczba to głównie efekt porozumienia zawartego przez mieszkańców podczas spotkań dyskusyjnych w rejonach  i decyzja o wyborze 36 inwestycji  do realizacji bez głosowania. Do tego należy doliczyć 8 inwestycji oświatowych - też wybranych w drodze porozumienia oraz 3 podczas głosowania mieszkańców.
 
W głosowaniu, które trwało od 29 maja do 12 czerwca br., wzięło udział 6.364 mieszkańców. W sposób tradycyjny, tj. przy użyciu kart papierowych  zagłosowały 5.232 osoby, a z elektronicznego głosowania skorzystały 1.132. Prawidłowe głosy oddały 5.374 osoby, a błędne 990. Najczęściej popełniane błędy to: oddanie więcej niż jednego głosu na jednej karcie, oddanie dwóch lub więcej kart, błędne dane mieszkańców, brak podpisu, zbyt niski wiek tj. poniżej 13 lat. 
 
W kategorii ogólnomiejskiej zwyciężył połączony pomysł pn. Integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych (okolice Filharmonii) oraz poprawa infrastruktury rowerowej na terenie miasta, który zdobył 707 ważnych głosów.  W związku z wydzieloną pulą pieniędzy na projekt miękki, w ramach tej kategorii zrealizowane także będą  -   Zawody ekstremalne w skateparku, w Parku Kopernika oraz zawody smoczych łodzi na Warcie (440 głosów). Natomiast na  Zawarciu zwyciężyła -  Przebudowa ulicy Tkackiej, na którą oddano 3.944 głosów.
 
Szczegółowe wyniki głosowania (liczba głosów ważnych):
Kategoria ogólnomiejska:
OG1. Wykonanie prac renowacyjno-organizacyjnych na cmentarzu komunalnym – 61 (głosów),
OG2. Wymiana zniszczonych, starych ławeczek oraz doposażenie w nowe na terenie całego miasta – 133,
OG3. Integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych (okolice Filharmonii) oraz poprawa infrastruktury rowerowej – 707,
OG4. Ekorewitalizacja Parku Słowiańskiego – 122,
OG5. Zawody ekstremalne w skateparku, w Parku Kopernika oraz zawody smoczych łodzi na Warcie (projekt miękki) – 440,
OG6. Festiwal Światła przy Schodach Donikąd (projekt miękki) – 84,
OG7. Dzień Amerykański – Festyn z Grizzlies (projekt miękki) – 20.
Kategoria rejonowa:
R1. Zagospodarowanie podwórza przy ul. Waryńskiego 17-27 – 17 (głosów)
R2. Przekształcenie istniejącego chodnika przy ul. Fabrycznej w asfaltową drogę pieszo-rowerową – 196,
R3. Przebudowa ulicy Tkackiej – 3.944,
R4. Zagospodarowanie wybranych terenów na Zamościu (skwery w rejonie ul. Przemysłowej i Woskowej, Towarowej 6a i budowa chodnika przy ul. Wawrzyniaka 68) – 173.
 
Zadania przewidziane do realizacji w przyszłym roku w ramach kwoty 5.730.000 zł (3.438.000 zł na zadania rejonowe i po 1.146.000 zł na zadania ogólnomiejskie i oświatowe):
 
Kategoria ogólnomiejska:
1.Integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych (okolice Filharmonii) oraz poprawa infrastruktury rowerowej na terenie miasta. Wnioskodawcy: Iwona Kotwicka, Roman Kuźbiński, Wojciech Pięta.
Koszt: 1.031.400 zł
Opis zadania: integracyjny plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych podzielony na 4 strefy: strefa aktywna, strefa muzyczna oraz integracji sensorycznej, strefa relaksu i wyciszenia, strefa rekreacji i wypoczynku. Poprawa infrastruktury rowerowej ma na celu uzupełnienie infrastruktury rowerowej w istniejących drogach rowerowych w różnych częściach miasta oraz budowę drogi rowerowej przy ul. Fabrycznej.
 2. Zawody ekstremalne w skateparku, w Parku Kopernika oraz zawody smoczych łodzi na Warcie (projekt miękki). Wnioskodawcy: Wojciech Pięta, Arkadiusz Krajewski.
 Koszt: 114.600 zł
Opis zadania: organizacja dwóch eventów o charakterze sportowo-rekreacyjnym. Zawody ekstremalne w skateparku, w Parku Kopernika  mają na celu propagowanie zdrowego trybu życia oraz przybliżenie tak widowiskowej, jednak nieznanej naszym mieszkańcom dyscypliny sportu powszechnego jaką jest Street Skatting (ekstremalna jazda na rolkach, deskorolce, MTB czy BMX). W kolejnym etapie zadanie dotyczy zorganizowania wyścigu smoczych łodzi mieszkańców miasta, uczniów, studentów, urzędników, pracowników służb mundurowych itp.
 
Kategoria rejonowa:
Zawarcie:
3. Przebudowa ulicy Tkackiej. Wnioskodawcy: Katarzyna Rodzoch, Magdalena Bęzel.
Koszt: 343.149,00 zł
Opis zadania: wykonanie przyłącza wód opadowych na ul. Tkackiej wraz  z wykonaniem  nawierzchni bitumicznej na odcinku 250 m (od Wału Poprzecznego  w kierunku ul. Jutowej). Założenie: szerokość drogi 5,5m; nawierzchnia bitumiczna na całym odcinku drogi, tj. 250 m; kanalizacja deszczowa na odcinku 150 m.
Zakanale:
4. Zagospodarowanie podwórek przy ul. Zbąszyńskiej, Krótkiej i Kobylogórskiej oraz terenu przy ul. Strażackiej. Wnioskodawcy: Grażyna Borowicz,  Teresa Tomczak, Angelika Zacierka, Artur Szostak. Kwota: 343.800 zł.
Opis zadania: podwórze przy ul. Kobylogórskiej, Krótkiej i Zbąszyńskiej: zagospodarowanie terenu zielonego, zniwelowanie, obsadzenie żywopłotem, naprawa ścieżek, obsianie trawą, ławeczki, stół do szachów lub ping-ponga; ul. Strażacka: montaż słupków do gry w siatkówkę, 3 stoliki i ławki do gry w szachy i chińczyka plus trzy ławki do siedzenia.
Śródmieście:
5.Utwardzenie  części podwórka w kwartale: 30 Stycznia, Armii Polskiej, Krzywoustego. Wnioskodawca: Ewa Gomta. Kwota: 78.179,42 zł.
Opis zadania: utwardzenie placu wraz z miejscami parkingowymi, wykonanie chodników, miejsca odpoczynku dla mieszkańców, nasadzenia roślin ozdobnych.
6.Zagospodarowanie podwórka przy ul. Wyszyńskiego 20-26. Wnioskodawca: Irena Wesołowska. Kwota: 77.696,95 zł.
Op zadania: budowa placu zabaw wraz z miejscem odpoczynku, trawnik z nasadzeniami.
7.Zagospodarowanie podwórka przy ul. Chrobrego 37,38, Strzeleckiej 12-16, Starej 2, Pocztowej 3-11. Wnioskodawca: Beata Derymacka. Kwota: 83.912,99 zł.
Opis zadania: utwardzenie części terenu (kostka brukowa betonowa).
8.Rewitalizacja podwórka przy ul. Borowskiego 21. Wnioskodawca: Krzysztof Hładki. Kwota: 81.008,00 zł.
Opis zadania: wykonanie parkingu, nawierzchni jezdnej, zagospodarowanie zieleni.
9.Lifting podwórka przy ul. 30 Stycznia 2A, ul. Dąbrowskiego 7a i 7. Wnioskodawca: Sylwia Bronka. Kwota: 22.065,00 zł.
Opis zadania: wykonanie miejsca odpoczynku, mini placu zabaw, zagospodarowanie zieleni.
Piaski:
10.Oświetlenie ul. Bazaltowej. Wnioskodawca: Hilary Błonka. Kwota: 165.500,00 zł.
Opis zadania: wybudowanie oświetlenia elektrycznego ul. Bazaltowej - 20 lamp.
11.Trakt spacerowo-rekreacyjny przy ul. Dowbora-Muśnickiego, Cegielskiego, Błotnej. Wnioskodawca: Maciej Ziółkowski. Kwota: 178.000,00 zł.
Opis zadania: zagospodarowanie terenu wzdłuż ul. Cegielskiego poprzez utworzenie traktu spacerowo-rekreacyjnego wyposażonego w  urządzenia zabawowe i rekreacyjne wraz z miejscami wypoczynku (ławki parkowe), budowa siłowni plenerowej i placu zabaw na terenie przyległym do ul. Dowbora-Muśnickiego wraz z jego zagospodarowaniem (ławki, kosze na śmieci, ścieżki żwirowe, zieleń).
Manhattan:
12.Budowa parkingu przy Placu Jana Pawła II. Wnioskodawca: Krzysztof Kaczanowski. Kwota: 76.500,00 zł.
Opis zadania: budowa miejsc parkingowych wraz z chodnikiem.
13.Remont chodników przy ul. Hubala. Wnioskodawca: Andrzej Boruch. Kwota: 186.136,27 zł.
Opis zadania: przebudowa chodnika po obu stronach ul. Hubala.
14.Budowa oświetlenia w rejonie Placu Jana Pawła II. Wnioskodawca: Grzegorz Kozłowski. Kwota: 77.000,00 zł.
Opis zadania: wybudowanie oświetlenia elektrycznego ul. Plac Jana Pawła II na odcinku od ul. Maczka do ul. KEN - 9 lamp.
Wieprzyce:
15.Oświetlenie ul. Zwiadowców i Minerów. Wnioskodawca: Anna Sulikowska. Kwota: 160.000,00 zł.
Opis zadania: wybudowanie oświetlenia elektrycznego ul. Zwiadowców i Minerów - 18 lamp.
16.Oświetlenie części ul. Warzywnej. Wnioskodawcy: Małgorzata  Dudny, Iwona Renicka. Kwota: 19.000,00 zł.
Opis zadania: wybudowanie oświetlenia elektrycznego części ul. Warzywnej - 2 lampy.
17.Oświetlenie ul. Witnickiej. Wnioskodawca: Paweł Podoski. Kwota:  93.000,00 zł.
Opis zadania:  wybudowanie oświetlenia elektrycznego  ul. Witnickiej - 11 lamp.
18.Oświetlenie części ul. Komandosów. Wnioskodawca:  Wanda Oleszkiewicz. Kwota: 71.800,00 zł.
Opis zadania: wybudowanie oświetlenia części ul. Komandosów (ze względu na wąski pas drogowy  wynikający z własności prywatnej) - 8 lamp.
Staszica:
19.Remont chodnika przy ul. Lelewela. Wnioskodawca: Danuta  Lisiecka. Kwota: 40.000,00 zł.
Opis zadania: wykonanie przebudowy chodnika od przejścia dla pieszych na ul. Marcinkowskiego do wjazdu Przedszkola Miejskiego nr 10 przy ul. Lelewela.  Powierzchnia przebudowanego chodnika około 190 m2.
20.Remont schodów przy ul. Sportowej 1-3 i ich oświetlenie. Wnioskodawca: Andrzej Jakubaszek. Kwota: 22.300,00 zł.
Opis zadania: remont schodów przy ul. Sportowej 1-3 i ich oświetlenie.
21.Budowa chodnika wzdłuż odcinka ul. Londyńskiej. Wnioskodawca: Grzegorz Masewicz. Kwota: 49.600,00 zł.
Opis zadania:  budowa chodnika na długości 150 m w pasie drogowym ul. Londyńskiej.
22.Budowa chodnika do budynku przy ul. Marcinkowskiego 97. Wnioskodawca:  Jolanta Sopińska. Kwota: 30.000,00 zł.
Opis zadania: budowa 52 metrów bieżących  chodnika od ul. Marcinkowskiego do budynku przy ul. Marcinkowskiego 97.
23.Utwardzenie placu na potrzeby parkowania  przy ul. Staszica 1 a,b,c,d i 3 a,b,c,d. Wnioskodawcy: Elżbieta Bytniewska, Edward Mikołajko. Kwota: 66.157,71 zł.
Opis zadania: utwardzenie placu przy ul. Staszica 1 i 3 kostką betonową pod miejsca parkingowe - ok 20 miejsc.
24.Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 62-66 i utwardzenie placu manewrowego. Wnioskodawca: Bronisława  Pawłowska. Kwota: 55.000,00 zł.
Opis zadania: wykonanie chodnika przed budynkiem o długości 60 metrów  bieżących oraz wykonanie parkingu/placu postojowego na części działki pomiędzy budynkami mieszkalnymi.
25.Remont chodnika przy al. Konstytucji 3 Maja 10 a,b,c,d. Wnioskodawca: Elżbieta Szymczyk. Kwota: 35.362,00 zł.
Opis zadania: Wykonanie chodnika przed budynkiem.
26.Budowa miejsc postojowych przy ul. Malczewskiego. Wnioskodawca: Paweł Witkowiak. Kwota: 45.000,00 zł.
Opis zadania: Budowa miejsc postojowych  do parkowania równoległego przy ul. Malczewskiego wzdłuż ogrodzenia szkoły.
 
Górczyn:
27.Zagospodarowanie terenu zielonego na skarpie między ul. Wróblewskiego a Wyszyńskiego. Wnioskodawca: Hanna Kaup. Kwota: 80.000,00 zł.
Opis zadania: modernizacja części ścieżek parkowych, ustawienie ławek parkowych, ustawienie koszy na śmieci,  remont groty oraz murów oporowych, pielęgnacja drzew i krzewów, usunięcie samosiewów,  oczyszczenie terenu,  montaż budek dla ptaków.
28.Remont odcinka chodnika przy ul. Czereśniowej. Wnioskodawca: Marzanna Bukowska. Kwota: 35.400,00 zł.
Opis zadania: remont odcinka chodnika na długości 50 m  od skrzyżowania z ul. Kościuszki 1a-d do zjazdu do budynku ul. Czereśniowa 9a-d.
29.Przebudowa chodnika przy ul. Szwoleżerów 15.  Wnioskodawca: Piotr Bocheński. Kwota: 28.000,00 zł.
Opis zadania: przebudowa chodnika na długości 50 m od ul. Wróblewskiego.
30.Remont chodnika przy ul. Bohaterów Lenino 1-3. Wnioskodawca: Monika Wyperowicz. Kwota:  53.000,00 zł.
Opis zadania: remont chodnika na długości 110 m wzdłuż budynku nr 1-3.
31.Budowa zatok postojowych przy ul. Szwoleżerów 1a,b - 7 a,b,c. Wnioskodawca: Sławomir Kuciński.  Kwota: 52.000,00 zł.
Opis zadania: budowa zatok postojowych przy ul. Szwoleżerów na wysokości budynku  nr 1a,b - 7 a,b,c.
32.Budowa miejsc parkingowych przy ul. Bohaterów Lenino. Wnioskodawca: Monika Wyperowicz. Kwota: 40.329,86 zł.
Opis zadania: budowa parkingu na 12-14 miejsc.
33.Budowa zatoki parkingowej wraz z chodnikiem przy ul. Wróblewskiego. Wnioskodawca: Krzysztof Kropiński.  Kwota: 50.000 zł.
Opis zadania: budowa miejsc parkingowych wraz z chodnikiem.
Osiedle Słoneczne:
34.Budowa chodnika od Al. 11 Listopada przy bloku 130 do ul. Słonecznej. Wnioskodawca: Zofia Jaensch. Kwota: 13.251,62 zł.
Opis zadania: budowa chodnika pomiędzy budynkiem przy ul. Al. 11 Listopada 130, a blokiem przy ul. Słonecznej 95- 91.
35.Remont schodów od przychodni przy ul. Gwiaździstej oraz chodnika prowadzącego od schodów do wieżowca. Wnioskodawca: Małgorzata Blatkiewicz. Kwota: 64.900,00 zł.
Opis zadania: remont schodów wraz chodnikiem pomiędzy przychodnią lekarską a budynkiem nr 18.
36.Remont drogi na Placu Słonecznym wraz z budową miejsc parkingowych. Wnioskodawca: Krzysztof Kaczanowski. Kwota: 157.123,00 zł.
Opis zadania: remont ul. Plac Słoneczny wraz z budową dwóch nowych miejsc parkingowych.
37.Wielopokoleniowa strefa rekreacji przy ul. Słonecznej 94, 96, 86-90, 91-95. Wnioskodawca: Henryka Nowicka.  Kwota: 107.514,00 zł.
Opis zadania: zagospodarowanie dawnego boiska na strefę wypoczynku i wielopokoleniowych spotkań poprzez postawienie ławeczek, zestawów dla dzieci oraz przyrządów do ćwiczeń fitness.
Dolinki:
38.Remont odcinka ul. Okólnej. Wnioskodawca: Piotr Matczak. Kwota: 197.066,81 zł.
Opis zadania: Wykonanie remontu drogi na długości 200 m bez chodników.
39.Remont chodnika przy ul. Zamenhofa. Wnioskodawca: Mikołaj Krzykliwy. Kwota: 145.901,37 zł.
Opis zadania: Wykonanie remontu chodników po obu stronach jezdni na ul. Zamenhofa.
 
Kategoria oświatowa
40.Budowa wielofunkcyjnego boiska na terenie Gimnazjum nr 7 przy ul. Estkowskiego 3. Wnioskodawca: Maria Zawadzka. Kwota: 475.000 zł.
Opis zadania: remont i modernizacja istniejącego boiska wraz ze zmianą podbudowy, nawierzchni, odwodnieniem i wyposażeniem.
41.Budowa wielofunkcyjnego boiska na terenie  Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 27 przy ul. Śląskiej 42. Wnioskodawca : Radosław Pawelczyk.  Kwota: 350.000 zł.
Opis zadania: budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej z ogrodzeniem, zakupem i montażem urządzeń sportowych.
42.Budowa siłowni zewnętrznej na terenie Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Śląskiej 20. Wnioskodawca:  Beata Korban.  Kwota: 50.000 zł.
Opis zadania: montaż urządzeń siłowni oraz ławek i koszy na śmieci.
43.Budowa siłowni zewnętrznej na terenie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących przy ul. Czereśniowej 4 e. Wnioskodawcy: Izabela Myślińska, Jarosław Antonowicz. Kwota: 40.000 zł.
Opis zadania: montaż urządzeń siłowni  oraz ławek i koszy na śmieci.
44.Budowa siłowni zewnętrznej na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 16 przy ul. Dunikowskiego 5. Wnioskodawca: Marek Piechowiak. Kwota: 40.000 zł.
Opis zadania: montaż urządzeń siłowni oraz ławek i koszy na śmieci.
45.Budowa siłowni zewnętrznej na terenie  Gimnazjum nr 9 przy ul. Zamenhofa 2 a. Wnioskodawca:  Katarzyna Gromiec.  Kwota: 50.000 zł.
Opis zadania: montaż urządzeń siłowni oraz ławek i koszy na śmieci.
46.Budowa siłowni zewnętrznej na terenie Zespołu Szkół nr 6 przy ul. Gwiaździstej 14. Wnioskodawca:  Bogumiła Hałas.  Kwota: 50.000 zł.
Opis zadania: montaż urządzeń siłowni oraz ławek i koszy na śmieci.
47.Modernizacja placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Drzymały 18. Wnioskodawca: Ewa Bandkowska.  Kwota: 91.000 zł.
Opis zadania: nowa nawierzchnia, zakup sprzętu zabawowego oraz sprawnościowego, stworzenie strefy relaksacyjnej.
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji

Załączniki

  • 26-05-2017
  • Autor: Anna Zaleska
  • drukuj

Głosujemy!

Już od poniedziałku tj. 29 maja rusza głosowanie i będzie trwało do 12 czerwca do godz. 14.00.
 
Zapraszamy do głosowania wszystkich gorzowian, którzy mają 13 lat i powyżej. Jeden głos oddajemy na zadanie ogólnomiejskie, a także na zadanie w rejonie Zawarcie (osobne karty do głosowania).
 
Szczególnie zachęcamy do głosowania  internetowego na stronie www.gorzow.wybiera.pl
 
Swój głos oddać będzie można także w sposób tradycyjny, czyli przez wypełnienie papierowej karty i wrzucenia jej do urny. Punkty z urnami odnajdziemy w:
- Urzędzie Miasta, ul. Sikorskiego 3-4 (główny hol),
- Urzędzie Miasta, ul. Myśliborska 34 (parter),
- Nova Park, ul. Przemysłowa 2 (parter, pasaż główny),
- Askanie, Al. Konstytucji 3 Maja 102 (parter, przy Punkcie Obsługi Klienta),
- Kupcu Gorzowskim, ul. Witosa 50 (w holu głównym, przy fontannie).
 
Dodatkowo zostanie uruchomiona mobilna urna:
- 2 czerwca w godz. 8.00-11.00 na Miejskim Targowisku przy ul. Targowej,
- 7 czerwca 2017 r. w godz. 11.00-14.00, przy ul. Hawelańskiej (obok Studni Czarownic), 
 - 10 czerwca 2017 r. w godz. 18.00-23.00  w Domu Historii Miasta, ul. Sikorskiego 5 w ramach Przystanku Obywatelskiego podczas Nocnego Szlaku Kulturalnego.
 
Karty do głosowania będą dostępne przy urnach oraz poniżej. Zapraszamy także do zapoznania się z opisami zadań.
Biuro Konsultacji Społecznych i Rewitalizacji 
 

Załączniki

1 2 3 4