Logo: Gorzów

Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. +48 95 735 55 00

Logo: BIP
...
scena na scenie
kino mck
Balkony
tania dzialka
Zawodowcy
ZIT
azbest
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Narzędzia i usługi



Kalendarz imprez

Odświeżamy markę miasta

Gorzów. W sam raz. Wiemy jak to zrobić

Gorzów ma odświeżoną strategię zarządzania marką Gorzów. 22 listopada, podczas uroczystości zorganizowanej w budynku dawnej Łaźni Miejskiej, prezydent Jacek Wójcicki wraz z gronem ekspertów przedstawili mieszkańcom miasta jej założenia. 
 
Dlaczego zmiana?​
 
Miasto do tej pory komunikowało się zgodnie ze strategią opracowaną w 2009 r., jako miasto „Przystań”, które miało kojarzyć się z miejscem bezpiecznym, ale zarazem otwartym, gdzie każdy mógł odnaleźć swoją życiową przystań. Wizja marki wpisywała się w specyfikę miasta, jednak ze względu na dynamikę zachodzących zmian oraz plany dotyczące rozwoju miasta zaistniała silna potrzeba rewizji i aktualizacji założeń strategicznych marki. Nowa strategia komunikacji wizerunkowej pozwoli wzmocnić markę Gorzów, ustalić nowe ramy komunikacji, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz regionu.
czytaj dalej

W którą stronę z PRZYSTANI?

W najbliższy wtorek, 22 listopada, wszystko stanie się jasne. Oficjalnie zaprezentujemy założenia aktualizacji marki Gorzów, kierunek jej rozwoju oraz odświeżoną identyfikację miasta.
 
Przez ostatnie tygodnie w mieście pojawiały się elementy związane z nowym kierunkiem. Duże emocje wzbudził mecz na boisku koszykarek, w autobusach pojawiło się zaproszenie „w sam raz dla mieszkańców”, filharmonia również gościła u siebie „dla kultury w sam raz”, a nasi seniorzy otrzymali z okazji Dnia Seniora słodki poczęstunek „dla seniorów w sam raz”.
czytaj dalej

Dziś Światowy Dzień Seniora

Planujecie odwiedzić swoich bliskich seniorów? Mają dziś święto ponieważ na 14 listopada przypada Światowy Dzień Seniora.
 
Naszych starszych przyjaciół odwiedziliśmy w Domu Dziennego Pobytu, przy ul. Cichońskiego. Zrobiliśmy im niespodziankę i oprócz życzeń poczęstowaliśmy słodkimi babeczkami. Bardzo się ucieszyli. Ugościli nas na chwilę częstując kawą i śpiewając piosenki.
czytaj dalej

Gorzów Dla kultury w sam raz

Przed piątkowym koncertem przy wejściu do Filharmonii Gorzowskiej rozdawane były ulotki z hasłem „Dla kultury w sam raz” i datą 22.11.2016. W ten sposób zapraszaliśmy melomanów do zapoznania się datą 22 listopada, ponieważ tego dnia zaprezentowana zostanie odświeżona Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów.

Nowe logo już się pojawiło na płycie boiska i koszulkach koszykarek AZS AJP. Chcemy w pierwszej kolejności dotrzeć do mieszkańców, stąd element zaskoczenia. Planowane są też inne działania, które z pewnością będą dla gorzowian niespodzianką.
czytaj dalej

Szukajcie nas 22 listopada

Prace powoli dobiegają końca. 22 listopada poznamy odświeżoną Długoterminową Strategię Zarządzania Marką Gorzów. Nie zwlekamy i już dzielimy się z mieszkańcami pierwszymi efektami pracy.
 
Logo już się pojawia! Przed nami kolejne działania, które z pewnością będą dla gorzowian niespodzianką. Opracowaliśmy strategię wdrażania zaktualizowanej marki miasta. Są to wydarzenia, które pozwolą nam na płynne wprowadzenie wypracowanych kierunków.
czytaj dalej

Markowe warsztaty z Eskadrą

28 czerwca w Przystani Sportów Wodnych przy ul. Fabrycznej 3 odbyły się warsztaty z Eskadrą – agencją reklamową 360 st., której specjalizacją jest marketing publiczny i terytorialny.
 
Spotkanie z mieszkańcami, NGOsami oraz pracownikami UM, spółek, instytucji kultury i klubów sportowych obejmowały:
- przedstawienie wniosków z badań i analiz,
- przedstawienie zarysu koncepcji marki Gorzów,
- dyskusje na temat obranego kierunku,
- ustalenie priorytetowych działań w zakresie rozwoju marki Gorzów,
- akceptację założeń przez przedstawicieli urzędu miasta, organizacji pozarządowych i mieszkańców.
czytaj dalej

Wspólnie pracujemy nad przyszłością Gorzowa

Obecnie Miasto komunikuje się zgodnie ze strategią opracowaną w 2009 r. jako „Przystań”, która kojarzyć ma się z miejscem otwartym, wielokulturowym oraz tolerancyjnym, w którym każdy znajdzie bezpieczną przystań na realizację swoich życiowych celów.
 
Wizja marki wpisywała się w specyfikę miasta. Jednak ze względu na dynamikę zachodzących zmian oraz plany dotyczące rozwoju miasta, zachodzi potrzeba przeglądu i aktualizacji założeń strategicznych marki. Dlatego w drodze zapytania ofertowego zostali wybrani najlepsi.
czytaj dalej