Logo: Gorzów

Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. +48 95 735 55 00

Logo: BIP
...
Rowerowa Stolica Polski 2020
ChodźMY
Organizacja pracy UM Gorzowa
ZIT
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Narzędzia i usługi



Kalendarz imprez

Aktualności

Sprawdź ważność Karty Mieszkańca

Minęły dwa lata od uruchomienia Gorzowskiej Karty Mieszkańca. Aby zachować ciągłość w korzystaniu z ulg i zniżek, jakie daje ten dokument, należy złożyć wniosek o przedłużenie ważności Karty.
 
Termin ważności Karty jest wydrukowany na rewersie – miesiąc jest oznaczony liczbą rzymską. Karta jest ważna do końca miesiąca oznaczonego na rewersie. W celu przedłużenia należy udać się do Urzędu w miesiącu, w którym jej termin dobiega końca.
 
Gorzowską Kartę Mieszkańca posiada 18 626 osób, a Kartę Seniora 15 305.
 
Posiadacze karty mogą korzystać z szeregu zniżek, wszystkie są wymienione w katalogu umieszczonym na stronie Miasta w zakładce Karta Mieszkańca.
 
 Do otrzymania Karty uprawnione są osoby, które rozliczają podatek dochodowy lub rolny w gorzowskim Urzędzie Skarbowym, ze wskazaniem Gorzowa Wielkopolskiego jako miejsca swego zamieszkania, a także ich dzieci (do ukończenia przez nie 18 roku życia, a kontynuujące naukę - do ukończenia 25 roku życia) oraz dzieci przebywające w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
 
Jak uzyskać Kartę?
 
 Po wejściu do urzędu w biletomacie pobieramy numerek do stanowiska, gdzie obsługiwany jest program „Gorzowska Karta Mieszkańca”.
 
Wystarczy na miejscu wypełnić wniosek i złożyć go w Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Sikorskiego 3-4 (Sala Obsługi Klienta).
 
Druki wniosków można pobrać bezpośrednio w Urzędzie lub za pośrednictwem strony internetowej www.gorzow.pl w zakładce Sprawy Społeczne / Gorzowska Karta Mieszkańca.
 
Dariusz Wieczorek
Wydział Promocji i Informacji
 
Fot. Archiwum UM

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją