Podążając w ślad za hasłem, iż
Gorzów Wielkopolski jest miastem przyjaznym inwestorom, Miasto Gorzów Wielkopolski i firma TPV Displays Polska porozumiały się w 2009 roku co do współpracy, która zakłada podejmowanie wspólnych działań promocyjnych. Pierwszym elementem tej współpracy było przekazanie miastu przez TPV telebimu, z którego mieszkańcy Gorzowa korzystają podczas imprez sportowych i koncertów na pięknym stadionie żużlowym. Kolejnym rezultatem tejże współpracy jest kampania wizerunkowa, zatytułowana
„Łączy nas Gorzów”.
Wraz z przedsiębiorstwem, które tak bardzo zmienia wizerunek gospodarczy miasta pragniemy informować, że Gorzów Wielkopolski jest centrum regionu, posiadającym intensywnie rozwijającą się infrastrukturę, przyjazną administrację, a dzięki takim inwestycjom jak TPV Displays Polska młodym ludziom otwierają się nowe ścieżki rozwoju i kariery zawodowej. Po pracy zaś dostępny jest szeroki wachlarz możliwości spędzania wolnego czasu dla każdego, nawet najbardziej wymagającego odbiorcy.
Założeniem aktualnej edycji akcji jest zapoznanie mieszkańców regionu z działalnością i znaczeniem TPV dla Gorzowa. Pomysłodawcy akcji postanowili pokazać TPV ze strony, z której zazwyczaj nie patrzy się na przedsiębiorstwa.
Dzisiaj TPV to nie tylko produkcja wysokiej jakości sprzętu elektronicznego, to przede wszystkim ludzie z różnymi pasjami, których połączyły dwa, od pewnego czasu nierozerwalne elementy – TPV i Miasto Gorzów. Dzięki ludziom pracującym w TPV i mieszkającym w Gorzowie, miasto może poszczycić się wysokim poziomem rozwoju.
To dzięki nam, mieszkańcom i pracownikom, możemy dzisiaj śmiało powiedzieć: „Łączy nas Gorzów”.