Logo: Gorzów

Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. +48 95 735 55 00

Logo: BIP
...
bulwar
Jazda
kino mck
Balkony
scena na scenie
tania dzialka
Zawodowcy
ZIT
azbest
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Narzędzia i usługi



Kalendarz imprez

Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów

Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów

Skąd pochodzę, co robię, co czyni mnie wyjątkowym, dla kogo jestem, jakim jestem człowiekiem, o co walczę i jakie mam wartości? Brzmi to być może jak zestaw pytań zadawanych na kozetce u psychologa, ale też dzięki temu że zadaliśmy je sobie  budując markę naszego miasta udało nam się stworzyć wizję Gorzów Przystań. Odpowiedzi na te pytania możecie znaleźć w Długoterminowej Strategii Zarządzania Marką Gorzów.
 
Koncepcja marki Gorzów opracowana została przez warszawską firmę Brand Nature Access Sp. z o.o. w ścisłej współpracy z pracownikami Biura Promocji Miasta oraz członkami tzw. komitetu sterującego, w skład którego weszli znani i cenieni gorzowianie. Po badaniach zastanych dokumentów i funkcjonujących dotychczas symboli Gorzowa oraz po konsultacjach i warsztatach z udziałem jego mieszkańców, wśród których byli również reprezentanci środowisk opiniotwórczych, powstała kompleksowa strategia marki Gorzów. Dokument został sporządzony zgodnie z przykładami najlepszych praktyk brandingu i uwzględnia sposób myślenia w kategoriach wizji rozwoju miasta i sposobów jej urzeczywistnienia.
 
Wyodrębniona i opisana w powyższy sposób esencja marki Gorzowa opatrzona została hasłem „Gorzów. Przystań”, nawiązując do faktycznej tożsamości miasta jako przystani w różnych tego słowa znaczeniach. Praca nad marką nie zakończyła się jednak tylko na wymyśleniu hasła promocyjnego i atrakcyjnego logo „Gorzów. Przystań”; zaplanowano również działania na rzecz urealniania wizji, która wynika z wielopłaszczyznowego kojarzenia Gorzowa z przystanią. Długoterminowa Strategia Zarządzania Marką Gorzów wyznaczyła więc nie tylko jasny kierunek urzeczywistnienia się marki, ale też w pewnym sensie rozwoju miasta w przyszłości.

Załączniki